2 Spas-owski stalker 09.09.2018
: 02-08-2018, 05:16
2 Oficjalny Spasowski Stalker " Wioska kotów - Za Kordon!"
Termin : 09.09.2018
Miejsce: Łączki Jagiellońskie
Gra jest kontynuacją "Wioski kotów - Posucha" ( tj. 1 oficjalnego spasowskiego stalkera)
" W trakcie walk między frakcjami stalkerzy zostali wyparci z Wioski przez bandytów, dowodzonych przez Jurigo Owsiakowa. Wygrana ta nie była jednak długotrwała, gdyż nie udało się zrealizować umowy dostawy superuranu i Jurija zlikwidowali niedoszli nabywcy. Pozbawieni silnej władzy bandyci rozpierzchli się po Kordonie, a w wiosce zadomowiły się wszelkie mutanty. Miejscem gdzie niedobitki obu frakcji szukały schronienia stał się bar, który w trakcie wojny nie opowiadał się po żadnej z frakcji. To tu wszyscy spragnieni odnajdywali kawałek spokoju przy butelce "Kozaka". Jednak coraz częściej w barze słychać było o przejściu przez pola anomalii do Zony oraz o śmiałkach którzy pokonali tę trasę. Wszyscy uważali to za wymysły, aż do momentu gdy w Kordonie pojawiła się grupa wyekwipowana podobnie do bandytów, jednak nastawiona wrogo do wszystkich i sprawiająca wrażenie że kogoś lub czegoś szuka. "
Plan imprezy:
9.00 - 9.30 - Odprawa, wyjście w teren
10.00 - 17.00 - Larp
Po larpie podsumowanie gry
Wpisowe: 20 PLN, zniżka dla mutantów, fotografa
Gra odbędzie się gdy zbierzemy 20 graczy
Ograniczenia co do replik, ich mocy oraz amunicji:
-limit FPS : 380
-broń : pistolety/ rewolwery/ strzelby
-amunicja: dostarcza organizator
Pirotechnika: niedozwolona
System trafień: Po trafieniu przez 10 minut czekamy w miejscu trafienia, z Widocznym Oznaczeniem Trupa. W tym czasie można nas przeszukać i zabrać dowolną ilość przedmiotów fabularnych z 1 kategorii ( amunicja, pieniądze, fanty), po przeszukaniu lub minięciu 10 minut udajemy się na resp. Na nim następuje losowanie karty rany. Przeszukać nie mogą tylko frakcje mutantów i Monolitu.
Karty ran:
- rana lekka - 5 min czekania w respie
-rana średnia - 10 min czekania w respie
-rana ciężka - 20 min czekania w respie
-rana śmiertelna - śmierć, przemiana w zombie
Oznaczenia trupa: czerwona szmata.
Łączność: dopuszczone radia, jednak poza kanałami przeznaczonymi dla organizatorów
Frakcje występujące w grze :
-Monolit - osamotniona i nieliczna grupa, która jakimś trafem znalazła się na terenie Kordonu
-Mutanty - chodzą i zabijają. Nie można ich zabić strzelając do nich. Można przed nimi uciekać lub zmylić używając informacji/przedmiotów zdobytych trakcie gry.
(Zombie działają na tej samej zasadzie co mutanty. Są to martwi gracze, oznaczeni czerwoną szmatką.)
-Stalkerzy - najliczniejsza grupa, tu każdy decyduje jak potoczy się historia jego postaci i zmagań w Kordonie
Każda z nich posiada własne zadania do realizacji podane w trakcie gry
W grze będą postacie fabularne ( NPC), które zostaną zaprezentowane w najbliższym czasie)
Ekwipunek obowiązkowy:
-Każdy musi posiadać torbę/plecak, w którym MUSI nosić przedmioty fabularne. Może być to nawet sama torba zrzutowa lub cargo przypięte do paska.
-Każdy musi posiadać maskę p-gaz, ponieważ przenosić artefakty można tylko posiadając takową. Może to być nawet zwykła przeciwpyłowa z doklejonym pudełkiem ala pochłaniacz, po prostu ma to być wystylizowane.
Stylizacja jest obowiązkowa!
W ramach stylówek zakaz jest używania jakichkolwiek kamuflaży! W trakcie gry należy używać mundurów o litym kolorze ( np czarnych, zielonych, brązowych), dopuszczane są skórzane kurtki, dresy. Wyjątkiem są osoby z frakcji Monolit, które obowiązuje czarny strój z widocznymi dodatkami szarymi lub białymi. Zdjęcia stylizacji należy dodać do zgłoszenia!
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody i uszczerbki na zdrowiu powstałe w trakcie larpu.
W trakcie gry każdy otrzyma spersonalizowane zadanie, które ma wykonać w trakcie larpu, należy na podsumowaniu gry udowodnić że udało się je zrealizować.
Zgłoszenia należy przesłać jak najszybciej, nie później jednak niż do 21.08.2018, na adres larp.spas@gmail.com. Po przesłaniu zgłoszenia każdy otrzyma informacje o sposobie wpłaty.
W razie pytań pisać na maila, lub bezpośrednio do mnie lub Biszkopta
Termin : 09.09.2018
Miejsce: Łączki Jagiellońskie
Gra jest kontynuacją "Wioski kotów - Posucha" ( tj. 1 oficjalnego spasowskiego stalkera)
" W trakcie walk między frakcjami stalkerzy zostali wyparci z Wioski przez bandytów, dowodzonych przez Jurigo Owsiakowa. Wygrana ta nie była jednak długotrwała, gdyż nie udało się zrealizować umowy dostawy superuranu i Jurija zlikwidowali niedoszli nabywcy. Pozbawieni silnej władzy bandyci rozpierzchli się po Kordonie, a w wiosce zadomowiły się wszelkie mutanty. Miejscem gdzie niedobitki obu frakcji szukały schronienia stał się bar, który w trakcie wojny nie opowiadał się po żadnej z frakcji. To tu wszyscy spragnieni odnajdywali kawałek spokoju przy butelce "Kozaka". Jednak coraz częściej w barze słychać było o przejściu przez pola anomalii do Zony oraz o śmiałkach którzy pokonali tę trasę. Wszyscy uważali to za wymysły, aż do momentu gdy w Kordonie pojawiła się grupa wyekwipowana podobnie do bandytów, jednak nastawiona wrogo do wszystkich i sprawiająca wrażenie że kogoś lub czegoś szuka. "
Plan imprezy:
9.00 - 9.30 - Odprawa, wyjście w teren
10.00 - 17.00 - Larp
Po larpie podsumowanie gry
Wpisowe: 20 PLN, zniżka dla mutantów, fotografa
Gra odbędzie się gdy zbierzemy 20 graczy
Ograniczenia co do replik, ich mocy oraz amunicji:
-limit FPS : 380
-broń : pistolety/ rewolwery/ strzelby
-amunicja: dostarcza organizator
Pirotechnika: niedozwolona
System trafień: Po trafieniu przez 10 minut czekamy w miejscu trafienia, z Widocznym Oznaczeniem Trupa. W tym czasie można nas przeszukać i zabrać dowolną ilość przedmiotów fabularnych z 1 kategorii ( amunicja, pieniądze, fanty), po przeszukaniu lub minięciu 10 minut udajemy się na resp. Na nim następuje losowanie karty rany. Przeszukać nie mogą tylko frakcje mutantów i Monolitu.
Karty ran:
- rana lekka - 5 min czekania w respie
-rana średnia - 10 min czekania w respie
-rana ciężka - 20 min czekania w respie
-rana śmiertelna - śmierć, przemiana w zombie
Oznaczenia trupa: czerwona szmata.
Łączność: dopuszczone radia, jednak poza kanałami przeznaczonymi dla organizatorów
Frakcje występujące w grze :
-Monolit - osamotniona i nieliczna grupa, która jakimś trafem znalazła się na terenie Kordonu
-Mutanty - chodzą i zabijają. Nie można ich zabić strzelając do nich. Można przed nimi uciekać lub zmylić używając informacji/przedmiotów zdobytych trakcie gry.
(Zombie działają na tej samej zasadzie co mutanty. Są to martwi gracze, oznaczeni czerwoną szmatką.)
-Stalkerzy - najliczniejsza grupa, tu każdy decyduje jak potoczy się historia jego postaci i zmagań w Kordonie
Każda z nich posiada własne zadania do realizacji podane w trakcie gry
W grze będą postacie fabularne ( NPC), które zostaną zaprezentowane w najbliższym czasie)
Ekwipunek obowiązkowy:
-Każdy musi posiadać torbę/plecak, w którym MUSI nosić przedmioty fabularne. Może być to nawet sama torba zrzutowa lub cargo przypięte do paska.
-Każdy musi posiadać maskę p-gaz, ponieważ przenosić artefakty można tylko posiadając takową. Może to być nawet zwykła przeciwpyłowa z doklejonym pudełkiem ala pochłaniacz, po prostu ma to być wystylizowane.
Stylizacja jest obowiązkowa!
W ramach stylówek zakaz jest używania jakichkolwiek kamuflaży! W trakcie gry należy używać mundurów o litym kolorze ( np czarnych, zielonych, brązowych), dopuszczane są skórzane kurtki, dresy. Wyjątkiem są osoby z frakcji Monolit, które obowiązuje czarny strój z widocznymi dodatkami szarymi lub białymi. Zdjęcia stylizacji należy dodać do zgłoszenia!
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody i uszczerbki na zdrowiu powstałe w trakcie larpu.
W trakcie gry każdy otrzyma spersonalizowane zadanie, które ma wykonać w trakcie larpu, należy na podsumowaniu gry udowodnić że udało się je zrealizować.
Zgłoszenia należy przesłać jak najszybciej, nie później jednak niż do 21.08.2018, na adres larp.spas@gmail.com. Po przesłaniu zgłoszenia każdy otrzyma informacje o sposobie wpłaty.
W razie pytań pisać na maila, lub bezpośrednio do mnie lub Biszkopta