Forum SPAS Podkarpacie Strona Główna Forum SPAS Podkarpacie
Zapraszamy na strone internetową: www.spas.com.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Operacja "Wyścig o technologię"
Autor Wiadomość
0Maniek0


Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 297
Skąd: Bratkówka
Wysłany: 27-11-2017, 17:42   Operacja "Wyścig o technologię"

Zapraszam do udziału w operacji "Wyścig o technologię"

Termin: 10.12.2017
Start: 9:00
Miejsce: Łączki Jagiellońskie - Rzepnik - Bratkówka

Państwo Ansolandia wysłało samolot zwiadowczy nad państwo Burakistan. Samolot zostaje trafiony i po przelocie pewnej odległości spada na terytorium państwa Cebulandia. Pilot zdążył się katapultować i ląduje również na terytorium państwa Cebulandia; w innym miejscu niż wrak. Państwo Cebulandia jest ogarnięte wewnętrznym konfliktem, a terytorium na którym znajduje się wrak i pilot jest pod kontrolą rebeliantów. Rebelianci z racji problemów ekonomicznych postanowili odnaleźć pilota i wrak i zażądać okupu. Państwa Ansolandia i Burakistan wysyłają niewielkie oddziały w celu odnalezienia wraku i pilota. We wraku znajdują się zakodowane dane wywiadowcze znad państwa Burakistan.

* Zadaniem państwa Ansolandia jest odnalezienie wraku i pilota. Pilot musi zostać odstawiony w miejsce ewakuacji jeśli żyje. Dane wywiadowcze należy odzyskać z wraku i dostarczyć w miejsce ewakuacji, natomiast sam wrak wysadzić (może to wykonać TYLKO wyznaczony na początku saper).

* Zadaniem państwa Burakistan jest odnalezienie i pojmanie pilota, oraz przetransportowanie go do punktu ewakuacji. Dane wywiadowcze z wraku nie mogą zostać odczytane na miejscu ze względu na nieznajomość szyfru; należy je przetransportować w miejsce ewakuacji w celu przekazania ekipie kryptologów. Wrak stanowi cenne źródło informacji na temat technologii państwa Ansolandia, lecz nie ma możliwości pozyskania go w całości. Należy pobrać próbki poszycia, jak również elementy elektroniki ( radar itp.) i dostarczyć je do punktu ewakuacji (próbki może pobrać TYLKO technik wyznaczony na początku).

* Zadaniem państwa Cebulandia jest przejęcie pilota i wraku w celu zażądania okupu. Nie jest ono w stanie odczytać danych wywiadowczych z wraku ale stanowią one znaczącą kartę przetargową w negocjacjach. Dodatkowo za każdego pochwyconego żywcem żołnierza z państw Ansolandia lub Burakistan rebelianci będą mogli otrzymać okup.

Podsumowanie dla każdej ze stron i regulamin w linku:
LINK

Zgłaszać można się pojedynczo lub grupami w tym temacie lub na PW
Zgłoszenia do 7.12.2017 do godz. 22:00

Regulamin
1) Mapy oraz przedmioty fabularne zapewnia Organizator,
2) Każda z drużyn będzie miała oznaczenia których w czasie rozgrywki NIE WOLNO ZDEJMOWAĆ!
3) Dowódca oddziału będzie miał stosowne oznaczenie dla odróżnienia go od pozostałych żołnierzy; tak samo saper i technik
4) Przedmioty fabularne – takie jak dane wywiadowcze, elementy wraku, ładunek wybuchowy można przejąć w dowolnym momencie, zanim zostaną dostarczone do punktu ewakuacji
5) Limity FPS (na kulkach 0,2g):
 repliki snajperskie – 600 (dodatkowo wymagany boczniak do 350fps),
 repliki szturmowe – 450,
 repliki karabinów wsparcia – 500 (dodatkowo wymagany boczniak do 350fps),
 bliski dystans (czyt. Niebezpieczne jest użycie repliki głównej) – 350.
6) Efekty trafienia / pierwsza pomoc:
 liczy się każde bezpośrednie trafienie (nie rykoszet),
 każde miejsce na ciele i oporządzeniu się liczy,
 serię traktuje się jak jeden strzał,
 postrzał w broń eliminuje broń (można przejąć broń od rannego/zabitego gracza – należy wtedy podejść do takiego gracza i poinformować że przejmuje się jego broń FIKCYJNIE. Oznacza to że nasza broń jest sprawna, a przeciwnika uszkodzona).
7) Ranni
Osoba trafiona powinna:
 paść na glebę,
 oznaczyć się czerwoną szmatą dobrze widoczną z odległości min 50m z każdej strony (nie może to być mini chusteczka, którą widać dopiero z 2m. Preferowane kamizelki odblaskowe),
 leżeć na ziemi do czasu dobicia/opatrzenia. Może poruszać się czołgając do ok. 3m (po to żeby nie leżeć np. w kałuży/błocie). Trafieni nie przeszkadzają, nie ostrzegają, nie strzelają
 opatrywać może każdy poprzez przytrzymanie rannego za ramię i liczenie normalnym głosem do 60,
 rannym nie wolno się komunikować – mogą tylko np. jęczeć lub wołać medyka.
Ranny może zostać:
 dobity na miejscu (przez przeciwnika lub sojusznika) poprzez strzał w ziemię OBOK rannego z odległości maksymalnie 5m wypowiadając DOBIJAM lub gumowym nożem (symulacja dobicia),
 wzięty do niewoli po opatrzeniu – patrz punkt Jeńcy,
 pozostawiony samemu sobie – śmierć po 15 min od trafienia,
 w przypadku gdy gracz opatrzony zostanie trafiony ponownie, następuje jego zgon,
 gracze którzy zostali wyeliminowani z gry lub z niej zrezygnowali zobowiązani są do widocznego oznaczenia się czerwoną szmatą dobrze widoczną z odległości min 50m z każdej strony i udania się na miejsce zbiórki.
8) Amunicja
 Ilość amunicji:
• karabiny maszynowe – dowolna ilość drumów/boxów zasypanych do poziomu 500 kulek na box/drum + dowolna ilość magazynków pudełkowych załadowanych do poziomu real cap + 5,
• wszystko inne – dowolna ilość magazynków załadowanych do poziomu real cap + 5,
• można przenosić amunicję luzem w ilości wystarczającej do jednokrotnego, ponownego załadowania swoich magazynków/boxów itp.
 Uzupełnianie amunicji:
• poproszenie o amunicję kolegów z zespołu,
• fizyczne przejęcie amunicji od przeszukanych wrogów,
• uzupełnienie zapasów z zasobów własnych (amunicja luzem).
9) Jeńcy
 nad jeńcem nie wolno się znęcać fizycznie,
 jeniec może zostać odbity/przejęty w dowolnym momencie przed dostarczeniem do punktu ewakuacji poprzez trzykrotne klepnięcie w ramię i wypowiedzenie PRZEJMUJĘ (należy pamiętać, że jeniec który był już opatrywany a przy próbie odbicia/przejęcie został przypadkowo trafiony – następuje jego zgon)
 jeniec może być skuty i podejmować wtedy próby ucieczki, wyrywać broń strażnikom, zadawać rany nieskonfiskowanym nożem gumowym itp.,
 wypowiedzenie przez jeńca formułki biała flaga oznacza brak zgody na fizyczne skucie i przeszukanie – jeniec MUSI wtedy ujawnić wszelkie przedmioty fabularne, cała broń zostaje mu umownie skonfiskowana i jeniec NIE MOŻE podejmować prób ucieczki czy utrudniać jego przetrzymywanie (innymi słowy: współpracuje).
10) Pirotechnika (w zależności od warunków)
 zakaz używania własnej pirotechniki,
 materiały pirotechniczne do symulacji zapewnia organizator.
11) Bezpieczeństwo
 przez cały czas trwania rozgrywki uczestnik BEZWZGLĘDNIE musi mieć założone okulary/gogle ochronne
 zakaz wykorzystywania statusu osób poza grą (cywile itp.)
 w przypadku napotkania osób cywilnych w trakcie wymiany ognia krzyczymy „cywil” (aby ostrzec innych którzy niekoniecznie go widzą), przerywamy ostrzał, zostajemy na miejscach i oczekujemy jego odejścia na bezpieczną odległość. Wskazane powiadomienie organizatora
 każdy ma OBOWIĄZEK posiadać przy sobie sprawny, naładowany telefon. Numer do organizatora (Maniek): 690063022

Lista:
Państwo Ansolandia:
1. Gabriel
2. Hetman
3. Mazor
4. Kędzierski
5. Nomad
6. Pies
7. Dudish
8. Gonet
9. Ferenc
...
Państwo Burakistan:
1. Kiełtyka
2. Kwieciński
3. Watchu
4. Grzechu
5. Blok Ekipa
6. Blok Ekipa
7. Blok Ekipa
8. Blok Ekipa
...
Państwo Cebulandia:
1. Eskall
2. Pająk
3. Biskup
4. George
5. Yogi
6. Patryko
7. Bedek
8. Michał
9. Szymek
...
Ostatnio zmieniony przez 0Maniek0 09-12-2017, 15:51, w całości zmieniany 23 razy  
 
     
zebu
Kapitan
Zeb'u



Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 3288
Skąd: Bajdy k/Krosna
Wysłany: 27-11-2017, 17:54   

Fajnie tylko zamiast Państwo " A,B,C" można by wymyślić jakieś nazwy żeby nie było tak "matematycznie" , a bardziej scenariuszowo ;-)
_________________
ZEB'U
 
     
0Maniek0


Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 297
Skąd: Bratkówka
Wysłany: 27-11-2017, 20:52   

Są państwa Ansolandia, Burakistan i Cebulandia - mam nadzieję że nazwy nie odstraszają :D
Poza tym nastąpiła zmiana w regulaminie ze względu na zgłaszane wątpliwości - zmniejszono limit fps dla karabinów snajperskich do 600fps
 
     
zebu
Kapitan
Zeb'u



Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 3288
Skąd: Bajdy k/Krosna
Wysłany: 27-11-2017, 21:03   

OK :mrgreen:

Maniek u mnie żeby odczytać regulamin trzeba się zalogować do hostingu, a żeby to zrobić trzeba założyć konto. Wymyśl jakiś mniej skomplikowany sposób przekazu ;-)

A, ja do cebularzy :mrgreen:
_________________
ZEB'U
 
     
0Maniek0


Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 297
Skąd: Bratkówka
Wysłany: 27-11-2017, 23:54   

Alternatywny sposób dostania się do wytycznych i regulaminu:
Zalogować się do poczty na wp.pl z danymi:
Login: wyscigotechnologie@wp.pl
Hasło: ABCD1234
Jest tam list od xxx o temacie wytyczne z załącznikami w postaci regulaminu i podsumowania zadań

Gdyby ktoś nadal miał problemy to pisać wiadomość na PW ze swoim mailem
 
     
ESKALL

Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 137
Skąd: Wróblik Szlachecki
Wysłany: 28-11-2017, 09:51   

Cebula
_________________
Wojna nie jest po to abyśmy na niej ginęli . Tylko po to aby ginęli na niej nasi wrogowie
 
     
hetman


Wiek: 22
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Frysztak
Wysłany: 28-11-2017, 10:10   

Ansolandia
 
     
Mazor


Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1753
Skąd: Frysztak
Wysłany: 28-11-2017, 14:23   

Ansolandia
_________________
"Zgiełk bitwy często jest potężnym i zabójczym uzależnieniem. Bo wojna to narkotyk."
(Chris Hedges)
 
 
     
Pająk
Pająk


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sie 2015
Posty: 74
Skąd: Iwonicz
Wysłany: 28-11-2017, 14:41   

Ja z iwonicza to raczej Cebulandia haha
_________________
To zasada "BRAT ZA BRATA" że dwudziestu po jednego wraca.
 
     
Tecq


Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 263
Skąd: Kąty
Wysłany: 28-11-2017, 15:00   

Ansolandia
 
     
Władek

Wiek: 24
Dołączył: 19 Wrz 2017
Posty: 6
Skąd: Przeczyca
Wysłany: 30-11-2017, 00:14   

Parę pytań po przeczytaniu zasad.
1 Cebulandia ma przejąć wrak w całości (rozumiem że będzie kilka części wraku które trzeba przetransportować do wybranego punktu) a Burakistan ma pobrać próbki/elementy wraku. Pytanie czy te dwie strony mogą zawiązać sojusz ??
-Hej róbmy sojusz przeciw Ansolandi to nie będą mieć szans odzyskać wraku. My bierzemy próbki bo interesuje nas technologia a wy bierzcie resztę i negocjujcie z Ansolandią okup.
2 Wszystkie zadania dzieją się równocześnie?
3 Czy wykonanie zadania będzie miało wpływ na grę czy tylko punktacja. Fajnie by było aby wykonanie zadania dawało jakiś bonus np. Burkistan zdobywa próbki>>rowija technologię co pozwala im szybciej leczyć rannych albo mniej osób/czasu potrzebnego na resp. Cebulandia zyskuje okup>> mają kasę na walkę mogą jednorazowo zabrać więcej amunicji itp
4 Scenariusz przewiduje jednorazowe wydarzenie czy po wykonaniu zadań przez którąś stronę robimy następną rundę?
5 Ranni nie podpowiadają i nie komunikują się, trzeba dodać że nie mogą strzelać bo nie będzie możliwości wzięcia jeńców.
5.1 Jeniec liczy się w momencie doprowadenia do bazy strony która go bierze? Jak zliczamy ilość jeńców żeby nie było że któraś strona będzie chciała przykantować. Najlepiej "dusze" albo wpis po doprowadzeniu do bazy.
5.2 Jeńca można odbić w trakcie prowadzenia do bazy czy tylko zabić by przeciwnik nie zyskał punktu?
6 Pirotechnikę zapewnia org więc zakładam że chodzi o wysadzenie wraku przez odpalenie petardy lub świecy dymnej przez co pozostałe strony będą poinformowane.
7 Określ kanały do komunikacji dla stron+org aby nie było zamieszania i wchodzenia na kanał przeciwnych stron.
 
     
0Maniek0


Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 297
Skąd: Bratkówka
Wysłany: 30-11-2017, 19:59   

Ad. 1. Nastąpiła drobna zmiana w koncepcji - Cebulandia będzie miała do dyspozycji pojazd, którym będzie mogła elementy wraku przetransportować do wyznaczonego punktu. Wrak będzie miał postać kilku/kilkunastu elementów złomu (to co mam pod chałupą :D ). A co do sojuszu - to już jest inwencja twórcza uczestników - należy tylko pamiętać że strony mają wytyczne które kolidują z wytycznymi innych stron, więc ja bym nie ufał Cebularzom jako ktoś z Burakistanu skoro mają płacone za mój tyłek XD
Ad. 2. Tak, wszystkie zadania dzieją się jednocześnie, więc będzie trzeba decydować czy dzielić się na mniejsze grupy i szukać i pilota i wraku z mniejszą siłą ognia, czy skupić się na poszukiwaniu tylko jednego celu
Ad. 3. 4. Na końcu rozgrywki będą podliczone punkty za wykonanie zadań. Takich bonusów jak wymienione nie przewiduję (rozwinięcie technologii trwa, negocjacje trwają, kasy nie otrzymają od razu itp). Należy pamiętać że respów nie ma (poza jednokrotnym wyleczeniem) - jeśli dasz się trafić i dobić to niestety tyle (no chyba żeby jakaś grupa dała się wybić wybitnie szybko to wtedy dana strona mogłaby dostać "posiłki" - czytaj resp)
Zakładam, że wykonanie zadań zajmie sporo czasu (radzę przygotować się na dłuższe chodzenie). W razie gdyby było mało akcji/ zadania szybko się skończyły mam kilka pomysłów na dodatkowe zadania (również punktowane). Jako osoba która będzie koordynowała poczynania grup będę się starał przydzielać je tak, aby było co robić.
Ad. 5. No wydawało mi się to oczywiste ale faktem jest że nie jest to sprecyzowane w regulaminie - zaraz to uaktualnię
Ad. 5.1. Tak, liczy się jeniec doprowadzony do bazy. Myślę, że jako ludzie bawiący się w Airsoft, który de facto opiera się na zaufaniu do innych graczy (przyznawanie się do trafień) podawane liczby wziętych jeńców będą adekwatne :D. Poza tym, punkt do którego Cebularze będą mieli doprowadzić jeńców będzie zajmowany przez organizatora czyli mnie więc oszukiwać na liczbie jeńców to byłaby sztuka :D
Ad. 5.2. Tak, jeniec może zostać odbity. Również ta kwestia nie została sprecyzowana w regulaminie ale już nanoszę poprawki
Ad. 6. Dokładnie tak. Przed rozgrywką wyznaczony saper dostanie "ładunek" (petardę) który będzie miał zdetonować przy wraku
Ad. 7. Kanały osobne dla każdej ze stron podam na odprawie przed rozgrywką - podanie ich na forum byłoby irracjonalne ze względu na dostęp każdej ze stron :D
 
     
George


Dołączył: 01 Gru 2016
Posty: 31
Skąd: Wara
Wysłany: 02-12-2017, 18:56   

bede, Cebulandia
 
     
patryko


Wiek: 20
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 190
Wysłany: 05-12-2017, 20:23   

Ja, Yogi, Bedek i Michał do Cebularzy :mrgreen:
_________________
1st SFOD-Delta.
 
     
George


Dołączył: 01 Gru 2016
Posty: 31
Skąd: Wara
Wysłany: 05-12-2017, 21:07   

Watchu
Grzechu

do Burakistanu.
 
     
szymek0822


Wiek: 18
Dołączył: 11 Lip 2015
Posty: 17
Skąd: Sanok
Wysłany: 06-12-2017, 21:09   

Pojawię się u cebularzy :D
 
     
Deox

Wiek: 24
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 07-12-2017, 00:35   

5. Wrona
6. Rambo
7. Notarius
8. Jason
9. Przemo
10. Dre

Strona - Burakistan
 
     
Pies


Wiek: 36
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Sanok
Wysłany: 07-12-2017, 12:42   

Ja bym może do Ansolandii dołączył.

Mam jeszcze takie info w niedziele bedzie rozgrywany Rajd Podkarpacki i beda zamkniete drogi. Martwi mnie ten OS na Pietruszą Wolę, na
http://automalop.pl/ jest mapka tylko trudno mi ją ogarnąć może ktoś znający okolice by sprawdzil cz nie koliduje z dojazdem.

A zamkniete są:
10.12.2017 r. /niedziela/ :
Droga Powiatowa DP1942R Bajdy-Chrząstówka od Inwest Profilu do Remizy OSP
Droga Powiatowa DP1943R Jaszczew-Wojaszówka w m. Bajdy od DW990 do drogi na cmentarz
Drogi gminne przez przysiółki Podlas i Pasze
w godzinach 8:30 – 15:30

Drogi Gminne przez przysiółki Piotrówka i Zawada
w godzinach 9:00 – 16:00


PS.do grupy Sanok:
Bede jechał z Ropczyc to wspolny transport odpada.
 
 
     
zebu
Kapitan
Zeb'u



Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 3288
Skąd: Bajdy k/Krosna
Wysłany: 07-12-2017, 15:44   

Janku Drogi, żadna z tych tras nie koliduje z dojazdem do Łączek :)
_________________
ZEB'U
 
     
Deox

Wiek: 24
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 07-12-2017, 18:47   

Moja ekipa niestety odpada, w samochodzie hamulce szwankują
-6 osób burakistan
Przepraszam i bawcie się dobrze ;)
 
     
dudish


Wiek: 29
Dołączył: 17 Kwi 2014
Posty: 247
Skąd: Krosno
Wysłany: 07-12-2017, 20:17   

jeśli można to Ansolandia :-)
_________________
"One hi-cap, one kill"
 
     
0Maniek0


Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 297
Skąd: Bratkówka
Wysłany: 08-12-2017, 01:46   

proszę o przejście 4 osób z Cebulandii do Burakistanu dla wyrównania stanów osobowych
 
     
zebu
Kapitan
Zeb'u



Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 3288
Skąd: Bajdy k/Krosna
Wysłany: 08-12-2017, 14:26   

Wybaczcie ale dopadła mnie "rwa kulszowa" i niestety muszę odpuścić :-(
_________________
ZEB'U
 
     
0Maniek0


Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 297
Skąd: Bratkówka
Wysłany: 08-12-2017, 19:17   

A więc tak: zbiórka na parkingu w Łączkach Jagiellońskich, "odprawa" o godz 9:00 i rozjazd na punkty startowe ZBIÓRKA
Przygotować się na dużo chodzenia - teren działań: TEREN. A,B,C - punkty startowe
Na odprawie wybierzemy dowódców drużyn, sapera i technika, rozdam opaski, mapy itp.
Znaleziony pilot będzie ranny i trzeba będzie go przenieść na noszach - będą leżały obok pilota żeby nie trzeba było ich targać na miejsce.
Nadal proszę o przepisanie się 3 osób z Cebulandi do Burakistanu - jeśli nikt się nie zgłosi to ja przerzucę 3 osoby aby było po równo.
Przypominam o szmatach trupa!
 
     
0Maniek0


Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 297
Skąd: Bratkówka
Wysłany: 08-12-2017, 22:05   

jeszcze 1 osoba z Cebulandii do Burakistanu i będzie w miarę równo
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 9