Operacja "Wyścig o technologię"
: 27-11-2017, 17:42
Zapraszam do udziału w operacji "Wyścig o technologię"
Termin: 10.12.2017
Start: 9:00
Miejsce: Łączki Jagiellońskie - Rzepnik - Bratkówka
Państwo Ansolandia wysłało samolot zwiadowczy nad państwo Burakistan. Samolot zostaje trafiony i po przelocie pewnej odległości spada na terytorium państwa Cebulandia. Pilot zdążył się katapultować i ląduje również na terytorium państwa Cebulandia; w innym miejscu niż wrak. Państwo Cebulandia jest ogarnięte wewnętrznym konfliktem, a terytorium na którym znajduje się wrak i pilot jest pod kontrolą rebeliantów. Rebelianci z racji problemów ekonomicznych postanowili odnaleźć pilota i wrak i zażądać okupu. Państwa Ansolandia i Burakistan wysyłają niewielkie oddziały w celu odnalezienia wraku i pilota. We wraku znajdują się zakodowane dane wywiadowcze znad państwa Burakistan.
* Zadaniem państwa Ansolandia jest odnalezienie wraku i pilota. Pilot musi zostać odstawiony w miejsce ewakuacji jeśli żyje. Dane wywiadowcze należy odzyskać z wraku i dostarczyć w miejsce ewakuacji, natomiast sam wrak wysadzić (może to wykonać TYLKO wyznaczony na początku saper).
* Zadaniem państwa Burakistan jest odnalezienie i pojmanie pilota, oraz przetransportowanie go do punktu ewakuacji. Dane wywiadowcze z wraku nie mogą zostać odczytane na miejscu ze względu na nieznajomość szyfru; należy je przetransportować w miejsce ewakuacji w celu przekazania ekipie kryptologów. Wrak stanowi cenne źródło informacji na temat technologii państwa Ansolandia, lecz nie ma możliwości pozyskania go w całości. Należy pobrać próbki poszycia, jak również elementy elektroniki ( radar itp.) i dostarczyć je do punktu ewakuacji (próbki może pobrać TYLKO technik wyznaczony na początku).
* Zadaniem państwa Cebulandia jest przejęcie pilota i wraku w celu zażądania okupu. Nie jest ono w stanie odczytać danych wywiadowczych z wraku ale stanowią one znaczącą kartę przetargową w negocjacjach. Dodatkowo za każdego pochwyconego żywcem żołnierza z państw Ansolandia lub Burakistan rebelianci będą mogli otrzymać okup.
Podsumowanie dla każdej ze stron i regulamin w linku:
LINK
Zgłaszać można się pojedynczo lub grupami w tym temacie lub na PW
Zgłoszenia do 7.12.2017 do godz. 22:00
Regulamin
1) Mapy oraz przedmioty fabularne zapewnia Organizator,
2) Każda z drużyn będzie miała oznaczenia których w czasie rozgrywki NIE WOLNO ZDEJMOWAĆ!
3) Dowódca oddziału będzie miał stosowne oznaczenie dla odróżnienia go od pozostałych żołnierzy; tak samo saper i technik
4) Przedmioty fabularne – takie jak dane wywiadowcze, elementy wraku, ładunek wybuchowy można przejąć w dowolnym momencie, zanim zostaną dostarczone do punktu ewakuacji
5) Limity FPS (na kulkach 0,2g):
 repliki snajperskie – 600 (dodatkowo wymagany boczniak do 350fps),
 repliki szturmowe – 450,
 repliki karabinów wsparcia – 500 (dodatkowo wymagany boczniak do 350fps),
 bliski dystans (czyt. Niebezpieczne jest użycie repliki głównej) – 350.
6) Efekty trafienia / pierwsza pomoc:
 liczy się każde bezpośrednie trafienie (nie rykoszet),
 każde miejsce na ciele i oporządzeniu się liczy,
 serię traktuje się jak jeden strzał,
 postrzał w broń eliminuje broń (można przejąć broń od rannego/zabitego gracza – należy wtedy podejść do takiego gracza i poinformować że przejmuje się jego broń FIKCYJNIE. Oznacza to że nasza broń jest sprawna, a przeciwnika uszkodzona).
7) Ranni
Osoba trafiona powinna:
 paść na glebę,
 oznaczyć się czerwoną szmatą dobrze widoczną z odległości min 50m z każdej strony (nie może to być mini chusteczka, którą widać dopiero z 2m. Preferowane kamizelki odblaskowe),
 leżeć na ziemi do czasu dobicia/opatrzenia. Może poruszać się czołgając do ok. 3m (po to żeby nie leżeć np. w kałuży/błocie). Trafieni nie przeszkadzają, nie ostrzegają, nie strzelają
 opatrywać może każdy poprzez przytrzymanie rannego za ramię i liczenie normalnym głosem do 60,
 rannym nie wolno się komunikować – mogą tylko np. jęczeć lub wołać medyka.
Ranny może zostać:
 dobity na miejscu (przez przeciwnika lub sojusznika) poprzez strzał w ziemię OBOK rannego z odległości maksymalnie 5m wypowiadając DOBIJAM lub gumowym nożem (symulacja dobicia),
 wzięty do niewoli po opatrzeniu – patrz punkt Jeńcy,
 pozostawiony samemu sobie – śmierć po 15 min od trafienia,
 w przypadku gdy gracz opatrzony zostanie trafiony ponownie, następuje jego zgon,
 gracze którzy zostali wyeliminowani z gry lub z niej zrezygnowali zobowiązani są do widocznego oznaczenia się czerwoną szmatą dobrze widoczną z odległości min 50m z każdej strony i udania się na miejsce zbiórki.
8) Amunicja
 Ilość amunicji:
• karabiny maszynowe – dowolna ilość drumów/boxów zasypanych do poziomu 500 kulek na box/drum + dowolna ilość magazynków pudełkowych załadowanych do poziomu real cap + 5,
• wszystko inne – dowolna ilość magazynków załadowanych do poziomu real cap + 5,
• można przenosić amunicję luzem w ilości wystarczającej do jednokrotnego, ponownego załadowania swoich magazynków/boxów itp.
 Uzupełnianie amunicji:
• poproszenie o amunicję kolegów z zespołu,
• fizyczne przejęcie amunicji od przeszukanych wrogów,
• uzupełnienie zapasów z zasobów własnych (amunicja luzem).
9) Jeńcy
 nad jeńcem nie wolno się znęcać fizycznie,
 jeniec może zostać odbity/przejęty w dowolnym momencie przed dostarczeniem do punktu ewakuacji poprzez trzykrotne klepnięcie w ramię i wypowiedzenie PRZEJMUJĘ (należy pamiętać, że jeniec który był już opatrywany a przy próbie odbicia/przejęcie został przypadkowo trafiony – następuje jego zgon)
 jeniec może być skuty i podejmować wtedy próby ucieczki, wyrywać broń strażnikom, zadawać rany nieskonfiskowanym nożem gumowym itp.,
 wypowiedzenie przez jeńca formułki biała flaga oznacza brak zgody na fizyczne skucie i przeszukanie – jeniec MUSI wtedy ujawnić wszelkie przedmioty fabularne, cała broń zostaje mu umownie skonfiskowana i jeniec NIE MOŻE podejmować prób ucieczki czy utrudniać jego przetrzymywanie (innymi słowy: współpracuje).
10) Pirotechnika (w zależności od warunków)
 zakaz używania własnej pirotechniki,
 materiały pirotechniczne do symulacji zapewnia organizator.
11) Bezpieczeństwo
 przez cały czas trwania rozgrywki uczestnik BEZWZGLĘDNIE musi mieć założone okulary/gogle ochronne
 zakaz wykorzystywania statusu osób poza grą (cywile itp.)
 w przypadku napotkania osób cywilnych w trakcie wymiany ognia krzyczymy „cywil” (aby ostrzec innych którzy niekoniecznie go widzą), przerywamy ostrzał, zostajemy na miejscach i oczekujemy jego odejścia na bezpieczną odległość. Wskazane powiadomienie organizatora
 każdy ma OBOWIĄZEK posiadać przy sobie sprawny, naładowany telefon. Numer do organizatora (Maniek): 690063022
Lista:
Państwo Ansolandia:
1. Gabriel
2. Hetman
3. Mazor
4. Kędzierski
5. Nomad
6. Pies
7. Dudish
8. Gonet
9. Ferenc
...
Państwo Burakistan:
1. Kiełtyka
2. Kwieciński
3. Watchu
4. Grzechu
5. Blok Ekipa
6. Blok Ekipa
7. Blok Ekipa
8. Blok Ekipa
...
Państwo Cebulandia:
1. Eskall
2. Pająk
3. Biskup
4. George
5. Yogi
6. Patryko
7. Bedek
8. Michał
9. Szymek
...
Termin: 10.12.2017
Start: 9:00
Miejsce: Łączki Jagiellońskie - Rzepnik - Bratkówka
Państwo Ansolandia wysłało samolot zwiadowczy nad państwo Burakistan. Samolot zostaje trafiony i po przelocie pewnej odległości spada na terytorium państwa Cebulandia. Pilot zdążył się katapultować i ląduje również na terytorium państwa Cebulandia; w innym miejscu niż wrak. Państwo Cebulandia jest ogarnięte wewnętrznym konfliktem, a terytorium na którym znajduje się wrak i pilot jest pod kontrolą rebeliantów. Rebelianci z racji problemów ekonomicznych postanowili odnaleźć pilota i wrak i zażądać okupu. Państwa Ansolandia i Burakistan wysyłają niewielkie oddziały w celu odnalezienia wraku i pilota. We wraku znajdują się zakodowane dane wywiadowcze znad państwa Burakistan.
* Zadaniem państwa Ansolandia jest odnalezienie wraku i pilota. Pilot musi zostać odstawiony w miejsce ewakuacji jeśli żyje. Dane wywiadowcze należy odzyskać z wraku i dostarczyć w miejsce ewakuacji, natomiast sam wrak wysadzić (może to wykonać TYLKO wyznaczony na początku saper).
* Zadaniem państwa Burakistan jest odnalezienie i pojmanie pilota, oraz przetransportowanie go do punktu ewakuacji. Dane wywiadowcze z wraku nie mogą zostać odczytane na miejscu ze względu na nieznajomość szyfru; należy je przetransportować w miejsce ewakuacji w celu przekazania ekipie kryptologów. Wrak stanowi cenne źródło informacji na temat technologii państwa Ansolandia, lecz nie ma możliwości pozyskania go w całości. Należy pobrać próbki poszycia, jak również elementy elektroniki ( radar itp.) i dostarczyć je do punktu ewakuacji (próbki może pobrać TYLKO technik wyznaczony na początku).
* Zadaniem państwa Cebulandia jest przejęcie pilota i wraku w celu zażądania okupu. Nie jest ono w stanie odczytać danych wywiadowczych z wraku ale stanowią one znaczącą kartę przetargową w negocjacjach. Dodatkowo za każdego pochwyconego żywcem żołnierza z państw Ansolandia lub Burakistan rebelianci będą mogli otrzymać okup.
Podsumowanie dla każdej ze stron i regulamin w linku:
LINK
Zgłaszać można się pojedynczo lub grupami w tym temacie lub na PW
Zgłoszenia do 7.12.2017 do godz. 22:00
Regulamin
1) Mapy oraz przedmioty fabularne zapewnia Organizator,
2) Każda z drużyn będzie miała oznaczenia których w czasie rozgrywki NIE WOLNO ZDEJMOWAĆ!
3) Dowódca oddziału będzie miał stosowne oznaczenie dla odróżnienia go od pozostałych żołnierzy; tak samo saper i technik
4) Przedmioty fabularne – takie jak dane wywiadowcze, elementy wraku, ładunek wybuchowy można przejąć w dowolnym momencie, zanim zostaną dostarczone do punktu ewakuacji
5) Limity FPS (na kulkach 0,2g):
 repliki snajperskie – 600 (dodatkowo wymagany boczniak do 350fps),
 repliki szturmowe – 450,
 repliki karabinów wsparcia – 500 (dodatkowo wymagany boczniak do 350fps),
 bliski dystans (czyt. Niebezpieczne jest użycie repliki głównej) – 350.
6) Efekty trafienia / pierwsza pomoc:
 liczy się każde bezpośrednie trafienie (nie rykoszet),
 każde miejsce na ciele i oporządzeniu się liczy,
 serię traktuje się jak jeden strzał,
 postrzał w broń eliminuje broń (można przejąć broń od rannego/zabitego gracza – należy wtedy podejść do takiego gracza i poinformować że przejmuje się jego broń FIKCYJNIE. Oznacza to że nasza broń jest sprawna, a przeciwnika uszkodzona).
7) Ranni
Osoba trafiona powinna:
 paść na glebę,
 oznaczyć się czerwoną szmatą dobrze widoczną z odległości min 50m z każdej strony (nie może to być mini chusteczka, którą widać dopiero z 2m. Preferowane kamizelki odblaskowe),
 leżeć na ziemi do czasu dobicia/opatrzenia. Może poruszać się czołgając do ok. 3m (po to żeby nie leżeć np. w kałuży/błocie). Trafieni nie przeszkadzają, nie ostrzegają, nie strzelają
 opatrywać może każdy poprzez przytrzymanie rannego za ramię i liczenie normalnym głosem do 60,
 rannym nie wolno się komunikować – mogą tylko np. jęczeć lub wołać medyka.
Ranny może zostać:
 dobity na miejscu (przez przeciwnika lub sojusznika) poprzez strzał w ziemię OBOK rannego z odległości maksymalnie 5m wypowiadając DOBIJAM lub gumowym nożem (symulacja dobicia),
 wzięty do niewoli po opatrzeniu – patrz punkt Jeńcy,
 pozostawiony samemu sobie – śmierć po 15 min od trafienia,
 w przypadku gdy gracz opatrzony zostanie trafiony ponownie, następuje jego zgon,
 gracze którzy zostali wyeliminowani z gry lub z niej zrezygnowali zobowiązani są do widocznego oznaczenia się czerwoną szmatą dobrze widoczną z odległości min 50m z każdej strony i udania się na miejsce zbiórki.
8) Amunicja
 Ilość amunicji:
• karabiny maszynowe – dowolna ilość drumów/boxów zasypanych do poziomu 500 kulek na box/drum + dowolna ilość magazynków pudełkowych załadowanych do poziomu real cap + 5,
• wszystko inne – dowolna ilość magazynków załadowanych do poziomu real cap + 5,
• można przenosić amunicję luzem w ilości wystarczającej do jednokrotnego, ponownego załadowania swoich magazynków/boxów itp.
 Uzupełnianie amunicji:
• poproszenie o amunicję kolegów z zespołu,
• fizyczne przejęcie amunicji od przeszukanych wrogów,
• uzupełnienie zapasów z zasobów własnych (amunicja luzem).
9) Jeńcy
 nad jeńcem nie wolno się znęcać fizycznie,
 jeniec może zostać odbity/przejęty w dowolnym momencie przed dostarczeniem do punktu ewakuacji poprzez trzykrotne klepnięcie w ramię i wypowiedzenie PRZEJMUJĘ (należy pamiętać, że jeniec który był już opatrywany a przy próbie odbicia/przejęcie został przypadkowo trafiony – następuje jego zgon)
 jeniec może być skuty i podejmować wtedy próby ucieczki, wyrywać broń strażnikom, zadawać rany nieskonfiskowanym nożem gumowym itp.,
 wypowiedzenie przez jeńca formułki biała flaga oznacza brak zgody na fizyczne skucie i przeszukanie – jeniec MUSI wtedy ujawnić wszelkie przedmioty fabularne, cała broń zostaje mu umownie skonfiskowana i jeniec NIE MOŻE podejmować prób ucieczki czy utrudniać jego przetrzymywanie (innymi słowy: współpracuje).
10) Pirotechnika (w zależności od warunków)
 zakaz używania własnej pirotechniki,
 materiały pirotechniczne do symulacji zapewnia organizator.
11) Bezpieczeństwo
 przez cały czas trwania rozgrywki uczestnik BEZWZGLĘDNIE musi mieć założone okulary/gogle ochronne
 zakaz wykorzystywania statusu osób poza grą (cywile itp.)
 w przypadku napotkania osób cywilnych w trakcie wymiany ognia krzyczymy „cywil” (aby ostrzec innych którzy niekoniecznie go widzą), przerywamy ostrzał, zostajemy na miejscach i oczekujemy jego odejścia na bezpieczną odległość. Wskazane powiadomienie organizatora
 każdy ma OBOWIĄZEK posiadać przy sobie sprawny, naładowany telefon. Numer do organizatora (Maniek): 690063022
Lista:
Państwo Ansolandia:
1. Gabriel
2. Hetman
3. Mazor
4. Kędzierski
5. Nomad
6. Pies
7. Dudish
8. Gonet
9. Ferenc
...
Państwo Burakistan:
1. Kiełtyka
2. Kwieciński
3. Watchu
4. Grzechu
5. Blok Ekipa
6. Blok Ekipa
7. Blok Ekipa
8. Blok Ekipa
...
Państwo Cebulandia:
1. Eskall
2. Pająk
3. Biskup
4. George
5. Yogi
6. Patryko
7. Bedek
8. Michał
9. Szymek
...