17 września - 1 SPASowski STALKER
: 20-08-2017, 21:57
Ponieważ Stalker Silesia na forum nie zyskał zainteresowania, to zrobimy sobie własnego :)
Stalker – Wioska kotów - 1 oficjalny.
TERMIN: 17.09.2017
"Kordon to przedsionek Zony. Jak na warunki Strefy jest tu niewiele anomalii i praktycznie nie ma obszarów o wysokim promieniowaniu - tak było, przynajmniej do niedawna. Od koło 4 tygodni promieniowanie przekroczyło bezpieczny poziom, jednak nikt nie wie dlaczego. Ponieważ życie bez ochrony dróg oddechowych stało się tu praktycznie niemożliwe, a co za tym idzie stało się bardzo kosztowne i ryzykowne, w strefie zostali już tylko ostatni zapaleńcy, którym zależy na przywróceniu poprzedniego stanu rzeczy. Przewodzi im przybyły znad Jantaru naukowiec Gieorgij Charpakow. Kiedy przybył, miał ze sobą tonę sprzętu i przynajmniej 2 tuziny żołnierzy, lecz teraz większość sprzętu uległa zniszczeniu, a żołnierze albo zdechli w konwulsjach, albo uciekli. Teraz on, wraz z garstką swoich ludzi, oraz wynajętymi stalkerami próbują ustalić co się dzieje i jak to zatrzymać."
Plan imprezy:
9:30 - 10:00 – Odprawa, rozpoczęcie
10:00 – 17:00/18:00 – LARP
Po LARPie podsumowanie gry!
Wpisowe: 20zł
UWAGA! Gra odbędzie się jeżeli zbierzemy minimum 20 graczy.
Ograniczenia co do replik i ich mocy oraz amunicji:
- limit FPS: 380
- stalkerzy: pistolety/rewolwery/strzelby
- bandyci: pistolety/rewolwery/strzelby
- amunicję dostarcza organizator
Pirotechnika: niedozwolona.
Oznaczenia trupa: Biała lub czerwona szmata.
Troszkę bezpieczeństwa: poniżej 2 metrów zaleca się deklarację strzału „dostałeś” „pifpaf” i tak dalej, jednak do nie więcej niż 2 celów jednocześnie gdzie trafienie wydaje się być niezaprzeczalne. Atakujący ma obowiązek oddać strzał kontrolny (w korpus bądź blisko obok) aby przekonać się czy rzeczywiście mógł taki strzał oddać, oraz ze względu na mechanikę gry.
Łączność: Organizator dopuszcza do użytku wszelkie radia, jednak należy unikać kanału/częstotliwości przeznaczonej dla organizatorów.
Trafienia: Po trafieniu odczekujemy 10 minut w miejscu trafienia Z WIDOCZNYM OZNACZENIEM TRUPA. W tym czasie osoby z naszego otoczenia mogą nas przeszukać i zabrać dowolną ilość przedmiotów fabularnych (pieniądze, wabiki na mutanty, amunicja, artefakty czy inne), po przeszukaniu od razu udajemy się na resp. Jeśli do 10 minut przeszukanie nie nastąpi, udajemy się do bazy swojej drużyny, gdzie u dowódcy losujemy kartę rany. Ofiary mutantów mogą przy przeszukanie wyłącznie przez graczy nie będących mutantami na takich samych zasadach jak wyżej.
Karty ran:
- rana lekka – 5 min czekania w respie – 4 w puli
- rana średnia – 10 min czekania w respie – 3 w puli
- rana ciężka – 20 min czekania w respie – 2 w puli
- rana śmiertelna – śmierć, przemia w zombie – 1 w puli
Mutanty: Chodzą i zabijają. Nie można ich zabić strzelając do nich. Można jedynie uciec wykorzystując do tego celu informacje/przedmioty zdobyte w trakcie gry.
Zombie: Działają na takich samych zasadach jak inne mutanty. Są to martwi gracze, oznaczeni czerwoną (imitacja rany) lub białą (imitacja bandaża) szmatą.
Zadania: Zadania główne i poboczne. Szczegóły na miejscu.
Zapisy: na forum SPAS Podkarpacie lub mail: larp.spas@gmail.com. Każdy uczestnik ma czas do 13 września na wpłacenie wpisowego. Przekazać będzie je można organizatorowi na strzelankach SPASu lub przelewem (dane podam na pw).
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie urazy, jakie uczestnicy odniosą w czasie gry.
Liczę, że tak jak poprzednim razem tak i teraz frekwencja dopisze, tym bardziej, że w tamtym roku wyszło nam całkiem nieźle ;) Jeżeli ktoś ma jakieś pytania (zasady, stylizacja), śmiało niech pisze na forum lub PW ;) Opisy frakcji wrzucę na dniach.
UWAGA! Ilość miejsc w ekipach ograniczona jak w liście!
Lista:
STALKERZY:
1. Nomad - dowódca
2. Rymcio 1.1
3. Konrad K.
4. Zebu
5. Dudish
6. Kazek
7. Wania
8. Gabriel
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
BANDYCI:
1. Bischow - dowódca
2. Kuba94
3. DżejPi
4. Kołodziej
5. Młody
6. Eskall
7. Pająk
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
MUTANTY (brak ograniczeń):
1. Maniek
2. Szymek
3.
...
Barman - Hubert
Stalker – Wioska kotów - 1 oficjalny.
TERMIN: 17.09.2017
"Kordon to przedsionek Zony. Jak na warunki Strefy jest tu niewiele anomalii i praktycznie nie ma obszarów o wysokim promieniowaniu - tak było, przynajmniej do niedawna. Od koło 4 tygodni promieniowanie przekroczyło bezpieczny poziom, jednak nikt nie wie dlaczego. Ponieważ życie bez ochrony dróg oddechowych stało się tu praktycznie niemożliwe, a co za tym idzie stało się bardzo kosztowne i ryzykowne, w strefie zostali już tylko ostatni zapaleńcy, którym zależy na przywróceniu poprzedniego stanu rzeczy. Przewodzi im przybyły znad Jantaru naukowiec Gieorgij Charpakow. Kiedy przybył, miał ze sobą tonę sprzętu i przynajmniej 2 tuziny żołnierzy, lecz teraz większość sprzętu uległa zniszczeniu, a żołnierze albo zdechli w konwulsjach, albo uciekli. Teraz on, wraz z garstką swoich ludzi, oraz wynajętymi stalkerami próbują ustalić co się dzieje i jak to zatrzymać."
Plan imprezy:
9:30 - 10:00 – Odprawa, rozpoczęcie
10:00 – 17:00/18:00 – LARP
Po LARPie podsumowanie gry!
Wpisowe: 20zł
UWAGA! Gra odbędzie się jeżeli zbierzemy minimum 20 graczy.
Ograniczenia co do replik i ich mocy oraz amunicji:
- limit FPS: 380
- stalkerzy: pistolety/rewolwery/strzelby
- bandyci: pistolety/rewolwery/strzelby
- amunicję dostarcza organizator
Pirotechnika: niedozwolona.
Oznaczenia trupa: Biała lub czerwona szmata.
Troszkę bezpieczeństwa: poniżej 2 metrów zaleca się deklarację strzału „dostałeś” „pifpaf” i tak dalej, jednak do nie więcej niż 2 celów jednocześnie gdzie trafienie wydaje się być niezaprzeczalne. Atakujący ma obowiązek oddać strzał kontrolny (w korpus bądź blisko obok) aby przekonać się czy rzeczywiście mógł taki strzał oddać, oraz ze względu na mechanikę gry.
Łączność: Organizator dopuszcza do użytku wszelkie radia, jednak należy unikać kanału/częstotliwości przeznaczonej dla organizatorów.
Trafienia: Po trafieniu odczekujemy 10 minut w miejscu trafienia Z WIDOCZNYM OZNACZENIEM TRUPA. W tym czasie osoby z naszego otoczenia mogą nas przeszukać i zabrać dowolną ilość przedmiotów fabularnych (pieniądze, wabiki na mutanty, amunicja, artefakty czy inne), po przeszukaniu od razu udajemy się na resp. Jeśli do 10 minut przeszukanie nie nastąpi, udajemy się do bazy swojej drużyny, gdzie u dowódcy losujemy kartę rany. Ofiary mutantów mogą przy przeszukanie wyłącznie przez graczy nie będących mutantami na takich samych zasadach jak wyżej.
Karty ran:
- rana lekka – 5 min czekania w respie – 4 w puli
- rana średnia – 10 min czekania w respie – 3 w puli
- rana ciężka – 20 min czekania w respie – 2 w puli
- rana śmiertelna – śmierć, przemia w zombie – 1 w puli
Mutanty: Chodzą i zabijają. Nie można ich zabić strzelając do nich. Można jedynie uciec wykorzystując do tego celu informacje/przedmioty zdobyte w trakcie gry.
Zombie: Działają na takich samych zasadach jak inne mutanty. Są to martwi gracze, oznaczeni czerwoną (imitacja rany) lub białą (imitacja bandaża) szmatą.
Zadania: Zadania główne i poboczne. Szczegóły na miejscu.
Zapisy: na forum SPAS Podkarpacie lub mail: larp.spas@gmail.com. Każdy uczestnik ma czas do 13 września na wpłacenie wpisowego. Przekazać będzie je można organizatorowi na strzelankach SPASu lub przelewem (dane podam na pw).
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie urazy, jakie uczestnicy odniosą w czasie gry.
Liczę, że tak jak poprzednim razem tak i teraz frekwencja dopisze, tym bardziej, że w tamtym roku wyszło nam całkiem nieźle ;) Jeżeli ktoś ma jakieś pytania (zasady, stylizacja), śmiało niech pisze na forum lub PW ;) Opisy frakcji wrzucę na dniach.
UWAGA! Ilość miejsc w ekipach ograniczona jak w liście!
Lista:
STALKERZY:
1. Nomad - dowódca
2. Rymcio 1.1
3. Konrad K.
4. Zebu
5. Dudish
6. Kazek
7. Wania
8. Gabriel
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
BANDYCI:
1. Bischow - dowódca
2. Kuba94
3. DżejPi
4. Kołodziej
5. Młody
6. Eskall
7. Pająk
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
MUTANTY (brak ograniczeń):
1. Maniek
2. Szymek
3.
...
Barman - Hubert