Łączki 30.10 - "S.T.A.L.K.E.R. - Wioska kotów"
: 17-10-2016, 19:52
Niniejszym zapraszamy na strzelankę z elementami LARPa, czy LARP z elementami strzelanki w klimatach S.T.A.L.K.E.R.a. Jest to wersja testowa, ponieważ jeśli ta mechanika się sprawdzi i spodoba, będziemy chcieli powtórzyć go na wiosnę lub lato (a może nawet ciut wcześniej) ;)
Wprowadzenie:
„Zona... Ten malowniczy acz niebezpieczny obszar od lat przyciąga rzesze ludzi, którzy szukają tu zarobku, ucieczki przed prawem czy nowego, lepszego życia. Każdego dnia nowe grupy S.T.A.L.K.E.R.ów – Kotów, przychodzą tu, bo wydaje im się, że rozpoczną tu nowy rozdział swojego przegranego życia. Każdy myśli, że przyjdzie tu, pobaluje z miesiąc i wróci szczęśliwy do domciu jako Pan na włościach. A prawda jest taka, że większość z tych żółtodziobów nie wraca nawet z pierwszego wypadu. Jeśli ktoś znajdzie to, co z nich zostało, chowamy to na cmentarzu na górce. Jeśli nie – uznajemy że wpadli w ręce lokalnych bandytów…”
Tą opowieścią Handlarz Siergiej witał każdego nowego, który chciał od niego darmowych informacji o Zonie. Niestety, „praca” w tym miejscu to nie „amerykański sen”, choć większość nowych tak myśli. To ciężki kawałek chleba, dla którego nierzadko trzeba narażać życie, o czym każdy z nich przekonał się, lub przekona, już niebawem…
Miejsce: Łączki Jagiellońskie
Data: niedziela, 30 października 2016 r.
Czas: 8-16. Początek imprezy o 10.
Wiek: min. 16 lat.
Wpisowe: 2 lub 3 PLN/os. W zależności od ilości uczestników. Na niezbędnych rzeczy (amunicja, gadżety).
UWAGA! Gra odbędzie się jeżeli zbierzemy minimum 10 graczy w miarę zbalansowanych ekipach.
Ograniczenia co do replik i ich mocy oraz amunicji:
-limit FPS: 350.
-wymagane repliki broni krótkiej (pistolety/rewolwery) lub strzelb.
-amunicję dostarcza organizator
Pirotechnika: niedozwolona.
Troszkę bezpieczeństwa: poniżej 2 metrów zaleca się deklarację strzału „dostałeś” „pifpaf” i tak dalej, jednak do nie więcej niż 2 celów jednocześnie gdzie trafienie wydaje się być niezaprzeczalne. Atakujący ma obowiązek oddać strzał kontrolny (w korpus bądź blisko obok) aby przekonać się czy rzeczywiście mógł taki strzał oddać, oraz ze względu na mechanikę gry.
Łączność: Organizator dopuszcza do użytku wszelkie radia, jednak należy unikać kanału/częstotliwości przeznaczonej dla organizatorów.
Trafienia: Po trafieniu odczekujemy 5 minut w miejscu trafienia. W tym czasie przeciwnicy (lub też towarzysze) mogą nasz przeszukać i zabrać amunicję/kasę/inne rzeczy. Po upływie 5 minut wracamy na resp.
Przeszukanie: Osoba A (przeszukujący) podchodzi do osoby B (przeszukiwany) i mówi „przeszukuję Cię”, „oddawaj sprzęt” itp. Osoba przeszukiwana ma obowiązek oddać jeden wybrany rodzaj rzeczy fabularnych, które przy sobie ma (ammo lub kasa lub inne). Osoba przeszukana może być tylko przez jedną osobę za jednym podejściem!
Powrót do gry: system 3 lub 10, czyli spędzamy w punkcie powrotu do gry (resp) 10 minut, bądź wracamy do gry po zebraniu się 3 graczy. Po zrespieniu udajemy się do dowódcy swojej grupy.
Stylizacja: jest to gra, w której udział biorą 3 frakcje:
- Stalkerzy Koty, czyli nowi w Zonie
- Bandyci Koty, czyli ci źli, ale też nowi w Zonie
- Mutanty (opcjonalnie)
Mutanty: Chodzą i zabijają. Nie można ich zabić strzelając do nich. Można jedynie uciec wykorzystując do tego celu informacje/specjalne przedmioty zdobyte w trakcie gry.
Zadania: Zadania główne i poboczne. Szczegóły na miejscu.
Zapisy: na forum.
Zapraszamy, bo gry w tych klimatach u nasz jeszcze nie było. Liczę, że frekwencja dopisze, tym bardziej, że stylicja nie jest wymagająca (zdjęcia/inspiracje niebawem). Jeżeli ktoś ma jakieś pytania (zasady, stylizacja), sugestie lub o czymś istotnym zapomniałem napisać, śmiało niech pisze na forum lub PW.
Uwaga:
Jeśli ktoś chciałby dostać jakąś istotniejszą funkcję np. być NPC lub jakieś zmyślne intrygujące prywatne zadania to zapraszam na PW.
LISTA:
Stalkerzy:
1. Hubert K.
2. Hanselt
3. Kojot - dowódca obozu
4. Maniek
5. Edrox
6. Komar
7. Markon
8. Kokoszka
9.
...
Bandyci:
1. Eskal - przywódca bandy
2. Zebu
3. Kuba94
4. Wania
5. Hetman
6. Dudish
7. Pająk
8. Tecq
9.
...
Mutanty:
1. Iro - wszechojciec zmutowanych.
2. Grigori
3. Carlos
...
Wprowadzenie:
„Zona... Ten malowniczy acz niebezpieczny obszar od lat przyciąga rzesze ludzi, którzy szukają tu zarobku, ucieczki przed prawem czy nowego, lepszego życia. Każdego dnia nowe grupy S.T.A.L.K.E.R.ów – Kotów, przychodzą tu, bo wydaje im się, że rozpoczną tu nowy rozdział swojego przegranego życia. Każdy myśli, że przyjdzie tu, pobaluje z miesiąc i wróci szczęśliwy do domciu jako Pan na włościach. A prawda jest taka, że większość z tych żółtodziobów nie wraca nawet z pierwszego wypadu. Jeśli ktoś znajdzie to, co z nich zostało, chowamy to na cmentarzu na górce. Jeśli nie – uznajemy że wpadli w ręce lokalnych bandytów…”
Tą opowieścią Handlarz Siergiej witał każdego nowego, który chciał od niego darmowych informacji o Zonie. Niestety, „praca” w tym miejscu to nie „amerykański sen”, choć większość nowych tak myśli. To ciężki kawałek chleba, dla którego nierzadko trzeba narażać życie, o czym każdy z nich przekonał się, lub przekona, już niebawem…
Miejsce: Łączki Jagiellońskie
Data: niedziela, 30 października 2016 r.
Czas: 8-16. Początek imprezy o 10.
Wiek: min. 16 lat.
Wpisowe: 2 lub 3 PLN/os. W zależności od ilości uczestników. Na niezbędnych rzeczy (amunicja, gadżety).
UWAGA! Gra odbędzie się jeżeli zbierzemy minimum 10 graczy w miarę zbalansowanych ekipach.
Ograniczenia co do replik i ich mocy oraz amunicji:
-limit FPS: 350.
-wymagane repliki broni krótkiej (pistolety/rewolwery) lub strzelb.
-amunicję dostarcza organizator
Pirotechnika: niedozwolona.
Troszkę bezpieczeństwa: poniżej 2 metrów zaleca się deklarację strzału „dostałeś” „pifpaf” i tak dalej, jednak do nie więcej niż 2 celów jednocześnie gdzie trafienie wydaje się być niezaprzeczalne. Atakujący ma obowiązek oddać strzał kontrolny (w korpus bądź blisko obok) aby przekonać się czy rzeczywiście mógł taki strzał oddać, oraz ze względu na mechanikę gry.
Łączność: Organizator dopuszcza do użytku wszelkie radia, jednak należy unikać kanału/częstotliwości przeznaczonej dla organizatorów.
Trafienia: Po trafieniu odczekujemy 5 minut w miejscu trafienia. W tym czasie przeciwnicy (lub też towarzysze) mogą nasz przeszukać i zabrać amunicję/kasę/inne rzeczy. Po upływie 5 minut wracamy na resp.
Przeszukanie: Osoba A (przeszukujący) podchodzi do osoby B (przeszukiwany) i mówi „przeszukuję Cię”, „oddawaj sprzęt” itp. Osoba przeszukiwana ma obowiązek oddać jeden wybrany rodzaj rzeczy fabularnych, które przy sobie ma (ammo lub kasa lub inne). Osoba przeszukana może być tylko przez jedną osobę za jednym podejściem!
Powrót do gry: system 3 lub 10, czyli spędzamy w punkcie powrotu do gry (resp) 10 minut, bądź wracamy do gry po zebraniu się 3 graczy. Po zrespieniu udajemy się do dowódcy swojej grupy.
Stylizacja: jest to gra, w której udział biorą 3 frakcje:
- Stalkerzy Koty, czyli nowi w Zonie
- Bandyci Koty, czyli ci źli, ale też nowi w Zonie
- Mutanty (opcjonalnie)
Mutanty: Chodzą i zabijają. Nie można ich zabić strzelając do nich. Można jedynie uciec wykorzystując do tego celu informacje/specjalne przedmioty zdobyte w trakcie gry.
Zadania: Zadania główne i poboczne. Szczegóły na miejscu.
Zapisy: na forum.
Zapraszamy, bo gry w tych klimatach u nasz jeszcze nie było. Liczę, że frekwencja dopisze, tym bardziej, że stylicja nie jest wymagająca (zdjęcia/inspiracje niebawem). Jeżeli ktoś ma jakieś pytania (zasady, stylizacja), sugestie lub o czymś istotnym zapomniałem napisać, śmiało niech pisze na forum lub PW.
Uwaga:
Jeśli ktoś chciałby dostać jakąś istotniejszą funkcję np. być NPC lub jakieś zmyślne intrygujące prywatne zadania to zapraszam na PW.
LISTA:
Stalkerzy:
1. Hubert K.
2. Hanselt
3. Kojot - dowódca obozu
4. Maniek
5. Edrox
6. Komar
7. Markon
8. Kokoszka
9.
...
Bandyci:
1. Eskal - przywódca bandy
2. Zebu
3. Kuba94
4. Wania
5. Hetman
6. Dudish
7. Pająk
8. Tecq
9.
...
Mutanty:
1. Iro - wszechojciec zmutowanych.
2. Grigori
3. Carlos
...