15.05. - wyjazd CKP
: 11-05-2016, 17:17
CKP zaprasza:
Tryb gry :DOMINACJA
teren: ŚWIERHOWA
Start:10:00
Przewidywany czas gry: zależy od chęci uczestników :)
Pomyślałem ,że można by było rozciągnąć teren gry na Świerchowej na większy i z tąd pomysł na taki scenariusz .
Wzdłuż drogi od parkingu do bunkrów rozstawilibyśmy 2/3 flagi (zależy od ilości uczestników) . Flagi muszą być zdobywane po kolei przez drużynę atakującą ( zaczynają z respa na parkingu),natomiast drużyna broniących (zaczynają z respa za bunkrami) ma za zadanie nie dopuścić do odbicia flag . Po zdobyciu każdej kolejnej flagi przez drużynę atakującą przesuwa im się resp . Czyli : mając respa na parkingu drużyna A atakuje flagę nr 1 wraz z jej zdobyciem gracze mogą się respić na fladze nr 1 , a drużyna B przesuwa się na flagę nr 3 i tam ma respa , itd Przy każdej fladze umieszczona będzie petarda i zapalniczka aby zasygnalizować utratę flagi. Drużyna B nie może odbijać utraconych flag. Ostatnia flaga znajdowała by się na bunkrach , przy niej również znajdował by się zegar szachowy który atakujący musza włączyć i utrzymać flagę przez 35 min. Po upłynięciu czasu można odpalić petardę i gra się kończy. Drużyna B może przerwać utrzymywanie flagi po przez wciśnięcie zegara na swoją stronę .
MECHANIKA GRY:
Respy co każde 15 min ( 10:45, 11:00, 11:15 itd itp)
Każde trafienie w elementy oporządzenia , ciało, hełm , - eliminuje
Trafienie w replikę eliminują ją z gry , jeśli gracz posiada replikę \\\"boczną\\\" może kontynuować , jeśli nie , powinien udać się na respa.
Pirotechnika dozwolona.
Na koniec ognisko , wyżywienie we własnym zakresie :)
Kto chetny?
Tryb gry :DOMINACJA
teren: ŚWIERHOWA
Start:10:00
Przewidywany czas gry: zależy od chęci uczestników :)
Pomyślałem ,że można by było rozciągnąć teren gry na Świerchowej na większy i z tąd pomysł na taki scenariusz .
Wzdłuż drogi od parkingu do bunkrów rozstawilibyśmy 2/3 flagi (zależy od ilości uczestników) . Flagi muszą być zdobywane po kolei przez drużynę atakującą ( zaczynają z respa na parkingu),natomiast drużyna broniących (zaczynają z respa za bunkrami) ma za zadanie nie dopuścić do odbicia flag . Po zdobyciu każdej kolejnej flagi przez drużynę atakującą przesuwa im się resp . Czyli : mając respa na parkingu drużyna A atakuje flagę nr 1 wraz z jej zdobyciem gracze mogą się respić na fladze nr 1 , a drużyna B przesuwa się na flagę nr 3 i tam ma respa , itd Przy każdej fladze umieszczona będzie petarda i zapalniczka aby zasygnalizować utratę flagi. Drużyna B nie może odbijać utraconych flag. Ostatnia flaga znajdowała by się na bunkrach , przy niej również znajdował by się zegar szachowy który atakujący musza włączyć i utrzymać flagę przez 35 min. Po upłynięciu czasu można odpalić petardę i gra się kończy. Drużyna B może przerwać utrzymywanie flagi po przez wciśnięcie zegara na swoją stronę .
MECHANIKA GRY:
Respy co każde 15 min ( 10:45, 11:00, 11:15 itd itp)
Każde trafienie w elementy oporządzenia , ciało, hełm , - eliminuje
Trafienie w replikę eliminują ją z gry , jeśli gracz posiada replikę \\\"boczną\\\" może kontynuować , jeśli nie , powinien udać się na respa.
Pirotechnika dozwolona.
Na koniec ognisko , wyżywienie we własnym zakresie :)
Kto chetny?