3.1.2016 - małe Rzymskie Wgórze - Łączki Jagiellońskie
: 15-12-2015, 20:34
Zapraszam wraz z Mendim z Madness na kolejną małą edycję Rzymskich Wzgórz.
Termin: 3 styczeń 2016 (niedziela)
Zbiórka: 8:30
Miejsce: las Łączki Jagiellońskie
Parking: 49.781205, 21.708242
Wpisowe: 2zł
Mechanika/Cele:
Na teren gry wchodzi kilka drużyn. Poddział nastąpi na miejscu. Każda drużyna jest dla siebie wroga. Głównym celem każdej drużyny jest odnalezienie za pomocą mapy kilku punktów z kodami i zapisanie ich na odpowiedniej karcie. Za każdy kod - punkty. Po zakończeniu podsumujemy zdobyte cele.
Dodatkowe punkty będą za posiadanie nieśmiertelników przeciwnika oraz słasnych jak i snajperów.
Dodatkowo na terenie będą rozmieszczeni snajperzy. Ich zadaniem jest nękanie drużyn. Snajperzy również mogą zabierać nieśmiertelniki przeciwnika.
Gra będzie trwać około 6 godzin. Po zakończeniu wszyscy spotykamy się w ustalonym wcześniej miejscu.
Nieśmiertelniki:
Na początku gry każdy otrzyma 2 nieśmiertelniki. 1 nieśmiertelnik = 1 życie.
Snajperzy otrzymują po 3 nieśmiertelniki.
Respić można się tylko na własne nieśmiertelniki, otrzymane na starcie, ewentualnie można oddać swój nieśmiertelnik koledze w ekipie (każda ekipa będzie miała inne nieśmiertelniki). Za nieśmiertelniki inne niż własne, będą przyznawane punkty do ogólnego rankingu.
Trafienia/Medycy:
1. Trafienie w każdą część ciała oraz oporządzenia jest uznawany jako trafienie
2. Postrzał w replikę eliminuje ją z dalszej gry na 30 min. Wyciągamy wtedy boczniaka, jeśli posiadamy.
3. Po trafieniu oznaczamy się szmatą, pozostawiamy nieśmiertelnik w miejscu trafienia i oczekujemy na medyka. Wracamy do gry po \"uleczeniu\" przez medyka.
4. Medykiem jest każdy żywy gracz.
5. Uleczenie odbywa się poprzez przytrzymanie trafionego za nogę/rękę przez 10 sekund, głośno odliczając.
6. Po wykorzystaniu wszystkich nieśmiertelników gracz może:
a) podążać za drużyną w taki sposób, aby nie przeszkadzać w grze
b) udać się na parking i oczekiwać na koniec
Ograniczenia:
Magazynki - dowolne.
Nakładamy limit amunicji oraz FPS odpowiednio dla każdego rodzaju replik:
- boczniaki: 60 kulek, do 350fps, tryb singiel i auto
- broń szturmowa: 300 kulek, do 450fps, tryb singiel i auto
- broń wsparcia (wymagana replika realnej broni wsparcia M249, PKM, RPK, L86 itp): 1000 kulek, do 500fps, tryb auto
- broń wyborowa: czyli każda (poza wsparciem) pomiędzy 450-600fps, 100 kulek i TYLKO tryb singiel
Limit uczestników to około 60 osób. Niech każde forum stworzy własną listę. Proszę nie kopiować list z innych for. Aktualna lista: http://www.airsg.pl/viewtopic.php?p=16505#16505
Chętni bycia snajperem w trakcie gry proszę o info na PW.
Lista:
SPAS & SGA:
1. Mazor
2. Eskal
3. Dudish
4. Zebu
5. Tecq
6. Edrox
7. Armiron
8. Kisciu
9. Kuba94
10.Michał
11.Drożdżu
12.Hubert
13. Bishow
14.
PFASG:
1. Mendi
2. Smirnof
3. Meszek
9. OMEGA
19. Halik + 10?
CKP:
1. Gabryś
2.
Termin: 3 styczeń 2016 (niedziela)
Zbiórka: 8:30
Miejsce: las Łączki Jagiellońskie
Parking: 49.781205, 21.708242
Wpisowe: 2zł
Mechanika/Cele:
Na teren gry wchodzi kilka drużyn. Poddział nastąpi na miejscu. Każda drużyna jest dla siebie wroga. Głównym celem każdej drużyny jest odnalezienie za pomocą mapy kilku punktów z kodami i zapisanie ich na odpowiedniej karcie. Za każdy kod - punkty. Po zakończeniu podsumujemy zdobyte cele.
Dodatkowe punkty będą za posiadanie nieśmiertelników przeciwnika oraz słasnych jak i snajperów.
Dodatkowo na terenie będą rozmieszczeni snajperzy. Ich zadaniem jest nękanie drużyn. Snajperzy również mogą zabierać nieśmiertelniki przeciwnika.
Gra będzie trwać około 6 godzin. Po zakończeniu wszyscy spotykamy się w ustalonym wcześniej miejscu.
Nieśmiertelniki:
Na początku gry każdy otrzyma 2 nieśmiertelniki. 1 nieśmiertelnik = 1 życie.
Snajperzy otrzymują po 3 nieśmiertelniki.
Respić można się tylko na własne nieśmiertelniki, otrzymane na starcie, ewentualnie można oddać swój nieśmiertelnik koledze w ekipie (każda ekipa będzie miała inne nieśmiertelniki). Za nieśmiertelniki inne niż własne, będą przyznawane punkty do ogólnego rankingu.
Trafienia/Medycy:
1. Trafienie w każdą część ciała oraz oporządzenia jest uznawany jako trafienie
2. Postrzał w replikę eliminuje ją z dalszej gry na 30 min. Wyciągamy wtedy boczniaka, jeśli posiadamy.
3. Po trafieniu oznaczamy się szmatą, pozostawiamy nieśmiertelnik w miejscu trafienia i oczekujemy na medyka. Wracamy do gry po \"uleczeniu\" przez medyka.
4. Medykiem jest każdy żywy gracz.
5. Uleczenie odbywa się poprzez przytrzymanie trafionego za nogę/rękę przez 10 sekund, głośno odliczając.
6. Po wykorzystaniu wszystkich nieśmiertelników gracz może:
a) podążać za drużyną w taki sposób, aby nie przeszkadzać w grze
b) udać się na parking i oczekiwać na koniec
Ograniczenia:
Magazynki - dowolne.
Nakładamy limit amunicji oraz FPS odpowiednio dla każdego rodzaju replik:
- boczniaki: 60 kulek, do 350fps, tryb singiel i auto
- broń szturmowa: 300 kulek, do 450fps, tryb singiel i auto
- broń wsparcia (wymagana replika realnej broni wsparcia M249, PKM, RPK, L86 itp): 1000 kulek, do 500fps, tryb auto
- broń wyborowa: czyli każda (poza wsparciem) pomiędzy 450-600fps, 100 kulek i TYLKO tryb singiel
Limit uczestników to około 60 osób. Niech każde forum stworzy własną listę. Proszę nie kopiować list z innych for. Aktualna lista: http://www.airsg.pl/viewtopic.php?p=16505#16505
Chętni bycia snajperem w trakcie gry proszę o info na PW.
Lista:
SPAS & SGA:
1. Mazor
2. Eskal
3. Dudish
4. Zebu
5. Tecq
6. Edrox
7. Armiron
8. Kisciu
9. Kuba94
10.Michał
11.Drożdżu
12.Hubert
13. Bishow
14.
PFASG:
1. Mendi
2. Smirnof
3. Meszek
9. OMEGA
19. Halik + 10?
CKP:
1. Gabryś
2.