Temat PFASG: http://pfasg.pl/viewtopic.php?f=2&t=5103S.T.A.L.K.E.R Rutyna
Dzień jak co dzień w stosunkowo bezpiecznej okolicy obozu GASLOVA .Na pograniczu III Wojny Światowej sowieccy naukowcy posunęli się o
krok za daleko w zakresie broni masowego rażenia, nie tylko oni na tym stracili, skażenie w pierwszym etapie dotkneło tylko Europy, z czasem
deszcz radioaktywny obiegł cały świat aż po bieguny.Dzisiaj mija dokładnie 6328 dni od tragedii, mimo tego dalej nie wiadomo co było przyczyną.
Z czasem zaczęły pojawiać się pierwsze mutacje oraz masowe wymieranie gatunku ludzkiego, zaledwie 12% populacji okazało się odporne na skażenie,
reszta albo nie żyje albo przemieniła się w potwory.Władze przejęli stalkerzy, a walutą stała się amunicja, morderstwa i strzelaniny są na porządku
dziennym a potwory pozwalają sobie na coraz to większą swobodę w zakładaniu gniazd blisko obozów.
1.Przebieg gry:
Scenariusz polega na starciu co najmniej 3 frakcji, w miarę neutralnie do siebie nastawionych + do tego potwory groźne dla wszystkich.
Gra polega na przetrwaniu, wypełnianiu zadań, wdawaniu się w konflikty i dokonywania handlu w obozie.Nie ma konkretnego scenariusza(na pewno nie
jest on jawny dla graczy)wszystko zależy od poszczególnych grup i podjętych się zadań.Każda z frakcji otrzyma dowódcę, poza tym około 2 NPC
i jego przewodnik.Jest możliwość stworzenia własnej drużyny,grupy (PW) Każda z głównych frakcji będzie miała swój obóz z którego rozpocznie grę.
Na początku zbiórka całości na korytarzu bądź wyznaczonym miejscu.
Data jest ruchoma w zależności od pogody bądź innych niespodziewanych bodźców.
Termin 06.12.2015 Godzina 09:00
2.Teren gry:
Albigowa, raczej bez granic, okoliczne lasy, boisko, jedyne ograniczenie!: granie w piecu oraz młynie dozwolone tylko dla osób posiadających
maski p.-gaz. przystosowane do ASG.
3.Specyfika postaci.
Handlarze:Postacie NPC, można u nich dokona handlu, doładować amunicję,wykupić respy,informację, współpracują ze stalkerami
Przewodnik: Można go wynająć u handlarzy do zadań specjalnych.
Stalkerzy: Frakcja przewodnia, do nich należy obóź, mają układy z handlarzami, nielimitowana ilość respów,nielimitowana ilość amunicji, średnia
aktywność w starciach(w sumie nie taka mała) raczej pozycje w pobliżu obozu, jako organizator będę dowódcą stalkerów, można zostać stalkerem
przez wiadomość PW oraz posiadanie nadzwyczajnej stylizacji na stalkera (trzeba wysłać zdjęcia na PW)
Upiory: Frakcja mutantów, są nieśmiertelni, po dostaniu kulką są zamrożeni na czas 1 minuty po czym oddalają się na pewną odległość(około 100m)
i nie atakują przez 10min. danej frakcji.Posiadają repliki sprężynowe/boczne do max. 400fps.Nielimitowana ilość amunicji.
Najemnicy: Normalni robotnicy danych czasów, pracują jako siła do wynajęcia lub napadają na innych, limit amunicji, respy do wykupienia
Rebelianci: Jakiś tam ruch walczący z najemnikami(nie koniecznie tymi z okolic obozu, ogólnie z bandytami) po prostu funkcjonują, limit amunicji,
respy do wykupienia
4.Amunicja:
Dla frakcji ograniczonych limitem amunicji panuje system amunicji na kartę(albo przedmiot), czyli:
Można otrzymać od 3 do 6 kartek na amunicję na starcie.
Amunicja zostaje przydzielana w zależności od oceny za stylizację/ubiór, czyli ktoś oleje sprawę przyjdzie jak na niedzielną jebankę dostaje 3 porcje,
ktoś się wczuje i naprawdę odwali dostaje 6 porcji.
Karabiny/PM/P/Karabinki 1 porcja = 80 BB
Snajperzy 1 porcja = 30 BB
Kartki nie będą się róźnić dla ujednolicenia waluty.
Każdy zostawia swoją amunicję u handlarzy i za ich nadzorem może się doładować.
Amunicję można użyć/sprzedać/stracić/zdobyć.
5.Trupy:
Osoba trafiona zostaje na miejscu trafienia przez okres 5 minut, przez ten czas przeciwnik może zabrać jej amunicję(Uwaga! jednej osobie maksymalnie 1!) bądź jakiś
charakterystyczny przedmiot.Po upływie 5 min. trup udaję się do handlarzy.
Po dostaniu trup nic nie mówi(nawet że dostał) nie podpowiada.
Oznacza się czerwoną szmatką,
Przyjmuje dogodną pozycję nie wyższą niż siedzenie/kucanie w obrębie 3metrów od trafienia
6.Respy:
Frakcję ograniczone respami mogą wykupić swoich ludzi za amunicję (handlarze ustalają cenę, w zależności od stosunków, stylizacji, targowania się itd) lub też
za wykonanie jakiegoś zadania. W razie gdy frakcja straci co najmniej 2/3 drużyny resp całej drużyny następuje po 45minutach (miejsce wskazane przez przewodnika)
W określonych warunkach ja jako organizator mogę wskrzeszać zmarłych.
7.Kontakt
Dla osób zainteresowanych byciem Stalkerem/Upiorem/Handlarzem albo Dowódcą frakcji badz zgłoszeniem osobnej drużyny:
Tel. 791 789 294
e-mail erixe@o2.pl Tu kierować wszelkie zgłoszenia/pytania/zdjęcia
Uwagi na PW bądź w komentarzach.
Pozdrawiam!
8.Uwagi/Dopowiedzenia:
Stalkerzy to nie jest grupa czynna aktywnie bojowo, poniekąd są to ochroniarze/eskorta respa, za odpowiednią kwotą najemnicy bądź sprzymierzeńcy, bronią handlarzy, ewentualnie wdają się w konflikt z jakąś drużyną( raczej nigdy bez powodu) więc nie są oni tacy groźni, poza tym na dostanie reagują tak samo jak gracz i też można im zabrać amunicję.
Bazy: Będą miejscem rozpoczęcia rozgrywki poszczególnych drużyn, można tam zostawić szpej(na własną odpowiedzialność) oraz konkretne przedmioty. Uwaga! bazę można atakować tylko w obecności właścicieli! (ponieważ będzie można wykraść jakieś przedmioty) !
Jedziemy? Proponuje najemników lub rebeliantów.
Lista:
1. Mazor
2. Zebu
3. Tecq
4. Dudish
5. Eskall
6. ..