Sobota 11.10.2014r
Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu
Sobota 11.10.2014r
Jeśli nikt nie ma nic lepszego do roboty w sobotę 11 października to może odwiedzilibyśmy kamieniołom "u Zygi".
Proponuję 10.00 !
LISTA:
1. Zebu
2. Mazor
3. Zyga
4. Gigori
5. Pacio
6. Wania
7. Stagu
8. Brat Staga
9. Gizmo
10. Hanselt
11. Kolega Gizma
12. Hetman
13. Sanok
14. Sanok
15. ...
Proponuję 10.00 !
LISTA:
1. Zebu
2. Mazor
3. Zyga
4. Gigori
5. Pacio
6. Wania
7. Stagu
8. Brat Staga
9. Gizmo
10. Hanselt
11. Kolega Gizma
12. Hetman
13. Sanok
14. Sanok
15. ...
Ostatnio zmieniony 10-10-2014, 17:58 przez zebu, łącznie zmieniany 6 razy.
ZEB'U
Jeśli faktycznie by było na tyle osób to można zagrać ten scenariusz.
Dla przypomnienia:
Dla przypomnienia:
W takim razie kto jest chętny na snajpera to niech napisze. Powiedzmy, ze max 3,4.Mechanika/cele gry:
W teren wychodzą 3, 4 drużyny. Ich celem jest odnalezienie kilka punktów z kodami i ich spisanie na odpowiedniej karcie. Za każdy prawidłowo odnaleziony punkt z kodem drużyna otrzymuje punkty. Na wykonanie zadania wyznaczony zostanie określony czas, w którym należy dostarczyć w/w, wypełnioną kartę w odpowiednie miejsce.
Jednocześnie na całym terenie rozmieszczeni będą snajperzy. Ich zadaniem będzie nękanie drużyn i eliminacje graczy.
Mogą się pojawić zadania dodatkowe.
Stawiamy na więcej myślenia niż strzelania.
Trafienia:
1. Za trafienie uznaje się uderzenie kulki wystrzelonej z repliki innego gracza, również działającego po tej samej stronie (Frendly Fire ON).
2. Za trafienie uznaje się każde uderzenie kulki w osobę, oporządzenie, a także w broń.
3. Możliwej jest również skryta likwidacja przeciwnika, w tym celu należy złapać go obydwoma rękami oraz poinformować go o zlikwidowaniu.
4. Uczestnik który zostanie trafiony sygnalizuje to w sposób widoczny ( przy użyciu czerwonej szmaty/podniesieniem ręki).
5. Uczestnik trafiony po raz pierwszy siada/kładzie się na ziemi, wyciąga swój bandaż, czeka na medyka.
6. Uczestnik trafiony nie może udzielać uczestnikom nadal grającym żadnych informacji!
11. Respów - brak.
12. Osoba trafiona po raz drugi jest wyeliminowana z dalszej rozgrywki i podąża jako duch za oddziałem (w pewnym oddaleniu od grupy, broń na ramieniu, bez magazynka, zakaz rozmów),