"CZARNY HORYZONT" 2011.11.19-20
: 04-11-2011, 16:19
Grupa AIM Rzeszów zachęca do wzięcia udziału w dzienno-nocnych ćwiczeniach terenowych z użyciem replik ASG.
Gra SCENARIUSZOWA
______________"CZARNY HORYZONT"_______________
symulacja działań militarnych.
TERMIN:
2011.11.19-20
MIEJSCE:
m. Rzeszów [staroniwa]
WYMAGANE na 24H
- Światło Białe [latarka].
- Czerwone światło trupa, czerwona szmatka.
- Sprzęt do łącznośći radiowej.
dodatkowe :
- zestaw obiadowy wg. indywidualnych wymagań.
- sprzęt do działań dzienno nocnych. [maskałaty, farby, lightstick itp]
- sprzęt ogniskowy,
- sprzęt do spania w terenie. [w przypadku chętnych]
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA:
ZASADY STRZELAŃ [ RoE - by ROGI & Pazner ] Click!
KWALIFIKACJA TRAFIENIA- DOSTAŁEŚ
Wariant opatrzenia rany po pierwszym postrzale "MEDYK".
Kolejne obrażenia w walce - DEaD [ilość żyć ograniczona]
czas konania -10 min.
1 Osoba martwa w warunkach dobrej widoczności powraca do punktu wcześniej określonego przez organizatora [własnego obozu]
1 Osoba martwa w warunkach nocnych pozostaje z resztą oddziału przemieszcza sie na tyłach oddziału w sposób nie utrudniający gry[nie zdradza pozycji wojsk własnych nie prowadzi rozmowy z innymi graczami biorącymi udział w grze]
2 Osoby martwe, i więcej w warunkach nocnych powracają do punktu wcześniej określonego przez organizatora [własnego obozu]
JEBANKOWICZOM MÓWIMY NIE - Gra No hicap
....................................................................................................................
INFORMACJE DODATKOWE vol1
MECHANIKA DZIAŁAŃ.
pozoracja- w trakcie ustalania...
amunicja - ograniczona charakterem zadań.
RANNY
- po uzyskaniu obrażenia zakłada czerwoną szmatę.
- kona 10 minut po czym zapala czerwone światło trupa,
- może wołać "MEDYKA" w celu uzyskania pomocy medycznej.
- może używać środków łączności w celu uzyskania pomocy medycznej
- może jęczeć, krzycześ, symulować obrażenia itp.
NIE może rozmawiać z innymi uczestnikami imprezy.
NIE może rozmawiać o zaistniałej okoliczności zdażenia.
NIE może informować o położeniu wroga.
NIE może strzelać.
używanie broni białej - niedozwolone
- TRUPY NIE ROZMAWIAJĄ
- NAKAZ PORUSZANIA SIĘ W PARACH [działania nocne]
NIEWOLA
- do niewoli trafić może ranny, uzbrojony gracz strony przeciwnej. Pozyskanie niewolnika polega na:
a. udzieleniu mu pomocy medycznej [w granicach czasu konania - 10 min].
b. poinformowaniu go o zaistniałym fakcie.
- czas niewoli do 2h, po tym czasie gracz uznany jest za KIA. [wraca do "obozu"]
- NIEWOLNIK może zostać, przesłuchany, wykupiony, wymieniony,zabity lub odbity.
- NIEWOLNIK ma obowiązek wykonywać polecenia oprawcy.
DOBIJANIE
- możliwe jest dobijanie rannego wojaka na polu walki, w celu unimożliwienia pozyskania niewolnika przeciwnikowi.
- dobijanie polega na oddaniu strzału w kierunku przeciwnika / własnego żołnierza [w czasie jego konania]
- w przypadku kontaktu bezpośredniego należy oddać strzał w powietrze informując o zaistniałym fakcie jednostkę przeciwnika
- w przypadku posiadania repliki broni białej, należy okazać w/w replikę oraz oznajmić o zaistniałym fakcie jednostkę przeciwnika.
- po dobiciu, osoba zapala czerwone światło, powraca do bazy, oznajmując śmierć.
CICHA ŚMIERĆ
- możliwa jest cicha likwidacja przeciwnika, następuje w chwili gdy:
-dana osoba zostanie ugodzona elementem repliki broni białej,
-dana osoba zostaje pchnieta bronią białą [ oszołomienie ] - KIA
-dana osoba zostaje pchnieta repliką broni ASG [ oszołomienie ] - KIA
używanie broni białej - niedozwolone
....................................................................................................................
ZASADY KORZYSTANIA Z obiektu poligonowego STARONIWA są znane społeczności PFASG.cal.pl
Informacja na temat kożystania z obiektu będzie wysyłana indywidualnie zainteresowanej stronie.
pytania w w/w kwestii prosze kierować na podany adres email.
Gra ma charakter niekomercyjny,
Darowizna na poczet poniesionych kosztów 10 pln osoba. [informacje do przelewu zostaną podane po potwierdzeniu zgłoszenia].
LIMIT uczestników
30 osób.
- Przyjmowanie zgłoszeń od zgranych Zespołów/EKIP: Do Do 2011.11.14
[Mile widziane jednolite umundurowanie w ramach zespołu] [minimym 2 graczy ]
- Przyjmowanie zgłoszeń od zespołów snajperskich Do Do 2011.11.14
[2 graczy [wymagane maskowanie]
- Przyjmowanie zgłoszeń indywidualnych
[zgłoszenia przyjmowane do odwołania]
Zgłoszenie powinno zawierać
-Liczebność graczy:
-Nick dowódcy,
- zestaw łączności : [PMR / navcom, itp.]
-Nick graczy :
Styl gry:
[taktyczny : wolniej a dalej]
[strzelankowy - chcę postrzelać]
-Umundurowanie:
-Strona:
Grupa ALPHA [Działania zwiadowcze, transportowe,patrolowe inne]
Partizan, lokalsi, [Działania ofensywne, inne]
Zgłoszenia wysyłamy na email:
rogiaim@gmail.com