Simy na które warto się wybrać. 2018
Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu
Simy na które warto się wybrać. 2018
18.03.18 Operacja Jurij 2 Zemsta Generała Wasiliewa
https://www.facebook.com/events/1983474785014158/
12.05.18 Fedrunek
https://www.facebook.com/events/157188891700858/
18.05 Rozwiedka - już zapisy ruszyły
https://www.facebook.com/events/121906645157451/
19.05.18 Operacja Underhill - znajoma ekipa orguje
https://www.facebook.com/events/396208980791241/
25.05.18 AEGIS V (Unplugged) - mało miejsc - można 2 kaski wkręcić.
https://www.facebook.com/events/143969592931551/
09.06.18 Combat Poker 3
https://www.facebook.com/events/134631824000612/
09.08.18
Asgard - Siege - zlot na poligonie MONu
https://www.facebook.com/events/183467242383664/
Cdn.
Ktoś coś , dzwonić.
https://www.facebook.com/events/1983474785014158/
12.05.18 Fedrunek
https://www.facebook.com/events/157188891700858/
18.05 Rozwiedka - już zapisy ruszyły
https://www.facebook.com/events/121906645157451/
19.05.18 Operacja Underhill - znajoma ekipa orguje
https://www.facebook.com/events/396208980791241/
25.05.18 AEGIS V (Unplugged) - mało miejsc - można 2 kaski wkręcić.
https://www.facebook.com/events/143969592931551/
09.06.18 Combat Poker 3
https://www.facebook.com/events/134631824000612/
09.08.18
Asgard - Siege - zlot na poligonie MONu
https://www.facebook.com/events/183467242383664/
Cdn.
Ktoś coś , dzwonić.
"Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia"
"Jak idziesz przez piekło, to się nie zatrzymuj "
Mikołaj to jest Gość, aż mu zazdroszczę; ma namiary na wszystkie złe dziewczynki.
"Jak idziesz przez piekło, to się nie zatrzymuj "
Mikołaj to jest Gość, aż mu zazdroszczę; ma namiary na wszystkie złe dziewczynki.
Na rozwiede trzeba szybko reagować, zgłoszenie już poszły. Ekipy są już zapisane. Czasu wiele nie ma.
Oczywiście już na liście jestem, dla paru osób jeszcze coś się znajdzie.
Rozwiedka liczy 12 osób
Krk 4
Rze 4 +4
Komplet.
Oczywiście już na liście jestem, dla paru osób jeszcze coś się znajdzie.
Rozwiedka liczy 12 osób
Krk 4
Rze 4 +4
Komplet.
"Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia"
"Jak idziesz przez piekło, to się nie zatrzymuj "
Mikołaj to jest Gość, aż mu zazdroszczę; ma namiary na wszystkie złe dziewczynki.
"Jak idziesz przez piekło, to się nie zatrzymuj "
Mikołaj to jest Gość, aż mu zazdroszczę; ma namiary na wszystkie złe dziewczynki.
Jednak jadę. Link do forum: LINK.
Chętni zgłaszać się do 23.09 włącznie - wtedy leci zgłoszenie i robię przelew za całą grupę; później się rozliczymy. Dość daleko ale jeśli ktoś celuje wyżej niż zwykłe niedzielne jebanki to warto się wybrać
Chętni zgłaszać się do 23.09 włącznie - wtedy leci zgłoszenie i robię przelew za całą grupę; później się rozliczymy. Dość daleko ale jeśli ktoś celuje wyżej niż zwykłe niedzielne jebanki to warto się wybrać
Ostatnio zmieniony 17-09-2018, 21:08 przez 0Maniek0, łącznie zmieniany 1 raz.
Jednak jadę. Link do forum: LINK.
Chętni zgłaszać się do 23.09 włącznie - wtedy leci zgłoszenie i robię przelew za całą grupę; później się rozliczymy. Dość daleko ale jeśli ktoś celuje wyżej niż zwykłe niedzielne jebanki to warto się wybrać
Chętni:
1. Maniek
2. Mazor
3. Biskup
4. Kuper
Chętni zgłaszać się do 23.09 włącznie - wtedy leci zgłoszenie i robię przelew za całą grupę; później się rozliczymy. Dość daleko ale jeśli ktoś celuje wyżej niż zwykłe niedzielne jebanki to warto się wybrać
Chętni:
1. Maniek
2. Mazor
3. Biskup
4. Kuper
Informacja z forum: "Z wielkim żalem odwołuję symulację w dniach 19-21.10 br.
Nowy termin- najprawdopodobniej listopadowy- podam do końca października br."
Jest propozycja od Rogiego na wyjazd w okolice Myślenic w tym terminie (20-21.10.2018). Trening w sobotę PARKING, nocleg OPCJA1 OPCJA2 i w niedzielę strzelanka z lokalną grupą
TU
W sobotę trening zasadzek, obrony, ataku itp. W niedzielę strzelanka z możliwym uczestnictwem nawet 100 osób. Podobno miejsce bardzo fajne
Koszt noclegu w schronisku: 30zł
Dojście na Suchą Polanę z buta ze szpejem
Lista:
1. Maniek, opcja 2
2. ...
Nowy termin- najprawdopodobniej listopadowy- podam do końca października br."
Jest propozycja od Rogiego na wyjazd w okolice Myślenic w tym terminie (20-21.10.2018). Trening w sobotę PARKING, nocleg OPCJA1 OPCJA2 i w niedzielę strzelanka z lokalną grupą
TU
W sobotę trening zasadzek, obrony, ataku itp. W niedzielę strzelanka z możliwym uczestnictwem nawet 100 osób. Podobno miejsce bardzo fajne
Koszt noclegu w schronisku: 30zł
Dojście na Suchą Polanę z buta ze szpejem
Lista:
1. Maniek, opcja 2
2. ...
Kolejna alternatywa:
NightOps: Extract - Evade - Evacuate
ZARYS SCENARIUSZA:
Stacjonujący w rejonie bojówkarze zdołali zestrzelić szpiegowskiego drona nieznanego pochodzenia. Ogłosili tą informację publicznie. Niedługo później okazało się, że na jego pokładzie znajduje się cyfrowy zapis cennych danych, który zainteresował wywiad kilku państw.
Dzięki technologii Lidar udało się błyskawicznie namierzyć miejsce upadku drona, po którym zostały w ziemi dwa kratery (rejon zaznaczony białym kółkiem z krzyżykiem). Ponadto, wykryto w ten sposób dwie pozycje bojówkarzy (białe kółka). Nie wyglądają one na silnie obsadzone, jednak ich struktura pozwala sądzić, że we wnętrzu znajdują się odizolowane od sieci komputery.
Wywiad kilku zainteresowanych państw wysyła w rejon działań niewielkie, samodzielne oddziały, których zadaniem jest przejęcie informacji z bunkrów bojówkarzy, a w szczególności z rozbitego drona. Ponieważ w interesie państw jest zdobycie informacji na wyłączność, współpraca między oddziałami jest wykluczona i są one wobec siebie wrogo nastawione.
MECHANIKA DZIAŁAŃ:
- INFIL 20.10 z dowolnego miejsca na obrzeżach załączonej mapy NST 1900H;
- Przejmowanie danych: w bezpośrednim poblizu POI należy włączyć pojedynczą latarkę w dowolnym trybie światła białego i skierować ją w dowolną stronę. Czas potrzebny do przejęcia danych z pojedynczego punktu to 30 minut. Jeśli latarka zgaśnie w tym czasie, należy powtórzyć całą procedurę. Od latarki można się w dowolnym stopniu oddalić, jednak przeciwnik może ją wówczas wyłączyć (ale nie może jej zabrać).
- EXFIL z jednego z dwóch rejonów oznaczonych niebieskimi wielobokami NLT 0000H (rozpocząć ewakuację należy maksymalnie 2330H!);
- Procedura EXFIL: identyczna jak w przypadku przejmowania danych. Włączona latarka symbolizuje flarę, czas na przylot helikoptera, to 30 minut. Wyłączenie latarki oznacza anulowanie ewakuacji i konieczność powtórzenia czynności. Po 30 minutach ewakuacja jest bezwarunkowa, niezależnie od wymiany ognia lub innych sytuacji (wyobraźmy sobie, że w asyście śmigłowca ratunkowego przylatuje drugi, bojowy, zajebiście uzbrojony).
- Medycy: według wewnętrznych ustaleń zainteresowanych stron (TC3 w wersji pełnej lub uproszczonej, albo tradycyjne bandaże). W przypadku bandaży: maksymalnie jeden wyznaczony medyk na stronę, dwa możliwe uleczenia. Ranny może zostać wyciągnięty z terenu walki przy pomocy innego gracza, może też samodzielnie odczołgać się do 5 metrów od miejsca trafienia. Ranny jest wrażliwy na ostrzał, jednak interwał czasowy między kolejnymi trafieniami to umowne 10 sekund. W przypadku bandaży: gracz raniony po raz drugi odpada z rozgrywki.
- Trupy: oznaczają się czerwonym migającym światłem. Wychodzą z terenu na własną rękę lub podążają za oddziałem;
- Trafienie w replikę eliminuje replikę: można umownie przejąć ją od poległego kompana w miejscu jego śmierci (od przeciwnika już nie - żeby nie biegać za trupami przeciwnika).
LIMITY:
- kategoryczny zakaz używania pirotechniki;
- karabiny szturmowe, pistolety maszynowe i broń krótka: 450 FPS (dopuszczone FULL AUTO), tylko real/low/mid-cap, zakaz doładowywania;
- karabiny wsparcia i maszynowe: 550 FPS (dopuszczone FULL AUTO), maksymalnie jedna sztuka magazynku typu hi-cap lub box;
- karabiny DMR i snajperskie: 600 FPS (wyłącznie SEMI / BOLT ACTION), maksymalnie 50 kul;
- broń boczna wymagana w przypadku repliki głównej powyżej 450 FPS, zasady dotyczące magazynków adekwatne do klasy broni bocznej;
- granaty, miny: jednokrotnie załadowane, bez możliwości ponownego użycia.
REZULTAT:
Procentowe wypełnianie założeń misji. Składa się na nie:
- Przejęcie danych z rozbitego drona: 40%;
- Przejęcie danych z jednego bunkra: 25%;
- PRzejęcie danych z drugiego bunkra: 25%;
- Raport AAR: 5%;
- Raport SALUTE: 5%;
- Utrata członka oddziału: -10% niezależnie od początkowego stanu;
Osoby, które nie zostaną ewakuowane, uznaje się za utracone.
Raport AAR i SALUTE publikujemy w odpowiednim wątku, który pojawi się na ASGBielsko.
INNE:
Spotkanie na zaproszenie: można informować o nich zaprzyjaźnione i sprawdzone ekipy lub grupy osób.
Nie trzeba potwierdzać obecności, liczebności, ani niczego innego. Spotkanie tak czy inaczej się odbędzie, liczba graczy pozostanie niewiadomą do jego zakończenia.
Jak zwykle, każdy odpowiada za siebie i swoje czyny.
Lista:
1. ...
NightOps: Extract - Evade - Evacuate
ZARYS SCENARIUSZA:
Stacjonujący w rejonie bojówkarze zdołali zestrzelić szpiegowskiego drona nieznanego pochodzenia. Ogłosili tą informację publicznie. Niedługo później okazało się, że na jego pokładzie znajduje się cyfrowy zapis cennych danych, który zainteresował wywiad kilku państw.
Dzięki technologii Lidar udało się błyskawicznie namierzyć miejsce upadku drona, po którym zostały w ziemi dwa kratery (rejon zaznaczony białym kółkiem z krzyżykiem). Ponadto, wykryto w ten sposób dwie pozycje bojówkarzy (białe kółka). Nie wyglądają one na silnie obsadzone, jednak ich struktura pozwala sądzić, że we wnętrzu znajdują się odizolowane od sieci komputery.
Wywiad kilku zainteresowanych państw wysyła w rejon działań niewielkie, samodzielne oddziały, których zadaniem jest przejęcie informacji z bunkrów bojówkarzy, a w szczególności z rozbitego drona. Ponieważ w interesie państw jest zdobycie informacji na wyłączność, współpraca między oddziałami jest wykluczona i są one wobec siebie wrogo nastawione.
MECHANIKA DZIAŁAŃ:
- INFIL 20.10 z dowolnego miejsca na obrzeżach załączonej mapy NST 1900H;
- Przejmowanie danych: w bezpośrednim poblizu POI należy włączyć pojedynczą latarkę w dowolnym trybie światła białego i skierować ją w dowolną stronę. Czas potrzebny do przejęcia danych z pojedynczego punktu to 30 minut. Jeśli latarka zgaśnie w tym czasie, należy powtórzyć całą procedurę. Od latarki można się w dowolnym stopniu oddalić, jednak przeciwnik może ją wówczas wyłączyć (ale nie może jej zabrać).
- EXFIL z jednego z dwóch rejonów oznaczonych niebieskimi wielobokami NLT 0000H (rozpocząć ewakuację należy maksymalnie 2330H!);
- Procedura EXFIL: identyczna jak w przypadku przejmowania danych. Włączona latarka symbolizuje flarę, czas na przylot helikoptera, to 30 minut. Wyłączenie latarki oznacza anulowanie ewakuacji i konieczność powtórzenia czynności. Po 30 minutach ewakuacja jest bezwarunkowa, niezależnie od wymiany ognia lub innych sytuacji (wyobraźmy sobie, że w asyście śmigłowca ratunkowego przylatuje drugi, bojowy, zajebiście uzbrojony).
- Medycy: według wewnętrznych ustaleń zainteresowanych stron (TC3 w wersji pełnej lub uproszczonej, albo tradycyjne bandaże). W przypadku bandaży: maksymalnie jeden wyznaczony medyk na stronę, dwa możliwe uleczenia. Ranny może zostać wyciągnięty z terenu walki przy pomocy innego gracza, może też samodzielnie odczołgać się do 5 metrów od miejsca trafienia. Ranny jest wrażliwy na ostrzał, jednak interwał czasowy między kolejnymi trafieniami to umowne 10 sekund. W przypadku bandaży: gracz raniony po raz drugi odpada z rozgrywki.
- Trupy: oznaczają się czerwonym migającym światłem. Wychodzą z terenu na własną rękę lub podążają za oddziałem;
- Trafienie w replikę eliminuje replikę: można umownie przejąć ją od poległego kompana w miejscu jego śmierci (od przeciwnika już nie - żeby nie biegać za trupami przeciwnika).
LIMITY:
- kategoryczny zakaz używania pirotechniki;
- karabiny szturmowe, pistolety maszynowe i broń krótka: 450 FPS (dopuszczone FULL AUTO), tylko real/low/mid-cap, zakaz doładowywania;
- karabiny wsparcia i maszynowe: 550 FPS (dopuszczone FULL AUTO), maksymalnie jedna sztuka magazynku typu hi-cap lub box;
- karabiny DMR i snajperskie: 600 FPS (wyłącznie SEMI / BOLT ACTION), maksymalnie 50 kul;
- broń boczna wymagana w przypadku repliki głównej powyżej 450 FPS, zasady dotyczące magazynków adekwatne do klasy broni bocznej;
- granaty, miny: jednokrotnie załadowane, bez możliwości ponownego użycia.
REZULTAT:
Procentowe wypełnianie założeń misji. Składa się na nie:
- Przejęcie danych z rozbitego drona: 40%;
- Przejęcie danych z jednego bunkra: 25%;
- PRzejęcie danych z drugiego bunkra: 25%;
- Raport AAR: 5%;
- Raport SALUTE: 5%;
- Utrata członka oddziału: -10% niezależnie od początkowego stanu;
Osoby, które nie zostaną ewakuowane, uznaje się za utracone.
Raport AAR i SALUTE publikujemy w odpowiednim wątku, który pojawi się na ASGBielsko.
INNE:
Spotkanie na zaproszenie: można informować o nich zaprzyjaźnione i sprawdzone ekipy lub grupy osób.
Nie trzeba potwierdzać obecności, liczebności, ani niczego innego. Spotkanie tak czy inaczej się odbędzie, liczba graczy pozostanie niewiadomą do jego zakończenia.
Jak zwykle, każdy odpowiada za siebie i swoje czyny.
Lista:
1. ...