Niedziela 24.09.2017r
Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu
Niedziela 24.09.2017r
Panie i Panowie!
Niestety tym razem musicie sobie sami ogarnąć jakieś strzelanko bo ja nie dam rady być w niedzielę.
Pozdrawiam!
Niestety tym razem musicie sobie sami ogarnąć jakieś strzelanko bo ja nie dam rady być w niedzielę.
Pozdrawiam!
ZEB'U
Krosno organizuje strzelankę w Cieszynie. Przekopiowany opis z fb:
Symulacja militarna "eskorta"
1. Frakcje:
NATO - Warunkiem przyłączenia do frakcji jest posiadanie kompletnego umundurowania jednego z krajów członkowskich NATO.
Rosja - Warunkiem przyłączenia do frakcji jest posiadanie kompletnego umundurowania rosyjskiego.
Powstańcy / Partyzanci - Warunkiem przyłączenia do frakcji jest posiadanie niekompletnego/mieszanego umundurowania.
Cywil - Osoba bez wojskowego umundurowania i nie posiadająca broni.
2. Cele misji:
Warunki zwycięstwa dla NATO:
- Odbić pracownika cywilnego
- Cywil musi żyć
Warunki zwycięstwa dla Rosji
- Doprowadzić cywila do pkt docelowego po czym utrzymać pozycję.
- Cywil musi żyć
Warunki remisu:
- Cywil martwy.
- Cywil wycofany z pola walk w inny sposób niż przez pkt docelowy
3. Dane "Wywiadowcze"
NATO: (15 miejsc)
- Zna pozycje kierunek z którego rusza Rosja
- Zna kierunek w którym idzie Rosja
Rosja: (5/6 miejsc)
- Zna miejsce w którym jest pkt docelowy
- Zna częstotliwość główną na której komunikaty wydaje dowództwo NATO.
- Zna pkt gdzie desantowane zostały wojska NATO
Cywil: (1 miejsce)
- Jako jedyny zna częstotliwość którą może ujawnić tylko na lądowisku.
Powstańcy (Jeżeli będą): (Nieskończenie wiele miejsc)
- Znają miejsce lądowiska
- Mogą dołączyć do Rosjan, NATO lub walczyć ze wszystkimi warunek dołączenia to kontakt. Można do nich otworzyć ogień bez ostrzeżenia lub kontaktować się z nimi i zabrać ich jako wsparcie.
4. Trafienia i ranni.
4.1 Trafienie kulką:
- Osoba trafiona nie zostaje wykluczona z gry chyba że zostanie dobita.
- Osoba trafiona pozostaje na miejscu w którym została trafiona,ewentualnie może doczołgać się do najbliższego drzewa i tam oczekiwać wsparcia, nie wolno jej wstawać. (Maksymalna odległość czołgania się rannego wynosi 5 metrów)
- Osoba ranna nie może się samodzielnie poruszać.
- Przy trafieniu wydajemy okrzyk "Ranny" "Dostałem" itp.
4.2 Przywrócenie trafionego do gry:
- Reanimacji może dokonać dowolny członek drużyny.
- Reanimacja trwa 5 minut i musi odbywać się minimum 50 metrów od strefy wymiany ognia. (przeciwnik musi zostać odepchnięty lub ranny musi zostać ewakuowany).
- Jeżeli cała grupa zostanie wybita i nie będzie miał kto udzielić pomocy drużyna która wygra potyczke może dobić rannych wysyłając ich na respawn (warunek minimum 3 rannych jednocześnie)
- Jeżeli osoba ranna ukryje się i nie zostanie znaleziona może samodzielnie wrócić do gry po 20 minutach z pkt w którym została ranna.
- Pojedyncza osoba nie może udać się na respawn. Jeżeli pojedyncza osoba zostanie zraniona i porzucona przez resztę drużyny zostaje przejęta przez drużynę przeciwną i podąża za nią. Nie może jednak w tym czasie prowadzić ognia. Jeżeli osób przejętych będzie minimum 3 oddzielają się od grupy która ich przejęła i zmierzają na respawn.
- Jeżeli osoba trafiona zostanie porzucona i odratowana przez powstańca/partyzanta staje się ona członkiem frakcji powstańcy/partyzanci.
4.3 Sposób ewakuacji rannego z pola walki w celu jego reanimacji:
- Jedyną możliwością jest przeniesienie osoby rannej 50 metrów od strefy wymiany ognia.
5. Start.
- Pkt startowy NATO jest ściśle określony.
- Pkt startowy Rosji musi znajdować się 3km od pkt startowego NATO. (Tolerancja błędu +/- 5%)
- Pkt startowy Powstańców jest dowolny.
6. Zadania dowódców
- Rosja - Przeprowadzić grupę i cywila przy minimalnych stratach do pkt ewakuacyjnego.
- NATO - Przechwycić cywila i zorganizować patrole w taki sposób by grupa Rosyjska została odnaleziona. Jeżeli dojdzie do podziału na mniejsze grupy KAŻDY dowódca grupy musi posiadać radio!
- Partyzanci / Powstańcy - Nie posiadają dowódcy.
7. Zadania dodatkowe.
- Jeżeli grupa rosyjska zostanie zneutralizowana w całości a cywil zostanie pojmany zadaniem grupy rosyjskiej będzie odbicie cywila znajdującego sie w pkt wcześniej ustalonym. (Dostępne jedno podejście).
- Dodatkowe zadania mogą pojawiać się w trakcie gry na ogólnym kanale radiowym (158.37500)
8. Informacje dodatkowe:
- Kanał alarmowy z którego będziemy korzystać to 158.37500
- Jeżeli wszyscy członkowie grupy NATO zostaną zneutralizowani wracają do pkt początkowego niezależnie czy zostali schwytani czy dobici informacja o tym ma zostać nadana na kanale 158.37500
- Powstańcy zaczynają wędrówkę jako pierwsi i mogą się łączyć w grupy jednak nie większe niż 3 osobowe.
Ja się wybieram
Chętni pisać do Kacper Matera na fb albo do mnie (jak ktoś nie ma fb)
Symulacja militarna "eskorta"
1. Frakcje:
NATO - Warunkiem przyłączenia do frakcji jest posiadanie kompletnego umundurowania jednego z krajów członkowskich NATO.
Rosja - Warunkiem przyłączenia do frakcji jest posiadanie kompletnego umundurowania rosyjskiego.
Powstańcy / Partyzanci - Warunkiem przyłączenia do frakcji jest posiadanie niekompletnego/mieszanego umundurowania.
Cywil - Osoba bez wojskowego umundurowania i nie posiadająca broni.
2. Cele misji:
Warunki zwycięstwa dla NATO:
- Odbić pracownika cywilnego
- Cywil musi żyć
Warunki zwycięstwa dla Rosji
- Doprowadzić cywila do pkt docelowego po czym utrzymać pozycję.
- Cywil musi żyć
Warunki remisu:
- Cywil martwy.
- Cywil wycofany z pola walk w inny sposób niż przez pkt docelowy
3. Dane "Wywiadowcze"
NATO: (15 miejsc)
- Zna pozycje kierunek z którego rusza Rosja
- Zna kierunek w którym idzie Rosja
Rosja: (5/6 miejsc)
- Zna miejsce w którym jest pkt docelowy
- Zna częstotliwość główną na której komunikaty wydaje dowództwo NATO.
- Zna pkt gdzie desantowane zostały wojska NATO
Cywil: (1 miejsce)
- Jako jedyny zna częstotliwość którą może ujawnić tylko na lądowisku.
Powstańcy (Jeżeli będą): (Nieskończenie wiele miejsc)
- Znają miejsce lądowiska
- Mogą dołączyć do Rosjan, NATO lub walczyć ze wszystkimi warunek dołączenia to kontakt. Można do nich otworzyć ogień bez ostrzeżenia lub kontaktować się z nimi i zabrać ich jako wsparcie.
4. Trafienia i ranni.
4.1 Trafienie kulką:
- Osoba trafiona nie zostaje wykluczona z gry chyba że zostanie dobita.
- Osoba trafiona pozostaje na miejscu w którym została trafiona,ewentualnie może doczołgać się do najbliższego drzewa i tam oczekiwać wsparcia, nie wolno jej wstawać. (Maksymalna odległość czołgania się rannego wynosi 5 metrów)
- Osoba ranna nie może się samodzielnie poruszać.
- Przy trafieniu wydajemy okrzyk "Ranny" "Dostałem" itp.
4.2 Przywrócenie trafionego do gry:
- Reanimacji może dokonać dowolny członek drużyny.
- Reanimacja trwa 5 minut i musi odbywać się minimum 50 metrów od strefy wymiany ognia. (przeciwnik musi zostać odepchnięty lub ranny musi zostać ewakuowany).
- Jeżeli cała grupa zostanie wybita i nie będzie miał kto udzielić pomocy drużyna która wygra potyczke może dobić rannych wysyłając ich na respawn (warunek minimum 3 rannych jednocześnie)
- Jeżeli osoba ranna ukryje się i nie zostanie znaleziona może samodzielnie wrócić do gry po 20 minutach z pkt w którym została ranna.
- Pojedyncza osoba nie może udać się na respawn. Jeżeli pojedyncza osoba zostanie zraniona i porzucona przez resztę drużyny zostaje przejęta przez drużynę przeciwną i podąża za nią. Nie może jednak w tym czasie prowadzić ognia. Jeżeli osób przejętych będzie minimum 3 oddzielają się od grupy która ich przejęła i zmierzają na respawn.
- Jeżeli osoba trafiona zostanie porzucona i odratowana przez powstańca/partyzanta staje się ona członkiem frakcji powstańcy/partyzanci.
4.3 Sposób ewakuacji rannego z pola walki w celu jego reanimacji:
- Jedyną możliwością jest przeniesienie osoby rannej 50 metrów od strefy wymiany ognia.
5. Start.
- Pkt startowy NATO jest ściśle określony.
- Pkt startowy Rosji musi znajdować się 3km od pkt startowego NATO. (Tolerancja błędu +/- 5%)
- Pkt startowy Powstańców jest dowolny.
6. Zadania dowódców
- Rosja - Przeprowadzić grupę i cywila przy minimalnych stratach do pkt ewakuacyjnego.
- NATO - Przechwycić cywila i zorganizować patrole w taki sposób by grupa Rosyjska została odnaleziona. Jeżeli dojdzie do podziału na mniejsze grupy KAŻDY dowódca grupy musi posiadać radio!
- Partyzanci / Powstańcy - Nie posiadają dowódcy.
7. Zadania dodatkowe.
- Jeżeli grupa rosyjska zostanie zneutralizowana w całości a cywil zostanie pojmany zadaniem grupy rosyjskiej będzie odbicie cywila znajdującego sie w pkt wcześniej ustalonym. (Dostępne jedno podejście).
- Dodatkowe zadania mogą pojawiać się w trakcie gry na ogólnym kanale radiowym (158.37500)
8. Informacje dodatkowe:
- Kanał alarmowy z którego będziemy korzystać to 158.37500
- Jeżeli wszyscy członkowie grupy NATO zostaną zneutralizowani wracają do pkt początkowego niezależnie czy zostali schwytani czy dobici informacja o tym ma zostać nadana na kanale 158.37500
- Powstańcy zaczynają wędrówkę jako pierwsi i mogą się łączyć w grupy jednak nie większe niż 3 osobowe.
Ja się wybieram
Chętni pisać do Kacper Matera na fb albo do mnie (jak ktoś nie ma fb)
Chłopaki wrzucili taką mapkę na fb: https://zapodaj.net/0a1d98ffebebd.jpg.html
Jak coś ja idę do partyzantów
Jak coś ja idę do partyzantów
Proszę bardzo:
https://www.facebook.com/groups/2995904 ... 741197861/
https://www.facebook.com/groups/2995904 ... 741197861/
Początek jest o 11, ale pasuje być wcześniej. Tak, jako partyzanci wchodzimy pierwsi i startujemy gdzie chcemy. Było coś wspominane o obchodzie terenu (?). Moglibyśmy się spotkać pod biedrą ok 10:15.
Jako partyzanci możemy być przez wszystkich atakowani. Możemy zawierać/zrywać sojusze itp ale jest to nasza kwestia dogadania się. Na miejscu byśmy się podzielili na 2 grupy bo partyzanci mają chodzić w grupkach do 4 osób max. W przypadku trafienia partyzant może zostać odratowany przez swoich / dobity przez wroga (resp 15 min w miejscu trafienia) / odratowany przez wroga (dołącza do "wybawicieli")
Jako partyzanci możemy być przez wszystkich atakowani. Możemy zawierać/zrywać sojusze itp ale jest to nasza kwestia dogadania się. Na miejscu byśmy się podzielili na 2 grupy bo partyzanci mają chodzić w grupkach do 4 osób max. W przypadku trafienia partyzant może zostać odratowany przez swoich / dobity przez wroga (resp 15 min w miejscu trafienia) / odratowany przez wroga (dołącza do "wybawicieli")