17 września - 1 SPASowski STALKER
Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu
17 września - 1 SPASowski STALKER
Ponieważ Stalker Silesia na forum nie zyskał zainteresowania, to zrobimy sobie własnego :)
Stalker – Wioska kotów - 1 oficjalny.
TERMIN: 17.09.2017
"Kordon to przedsionek Zony. Jak na warunki Strefy jest tu niewiele anomalii i praktycznie nie ma obszarów o wysokim promieniowaniu - tak było, przynajmniej do niedawna. Od koło 4 tygodni promieniowanie przekroczyło bezpieczny poziom, jednak nikt nie wie dlaczego. Ponieważ życie bez ochrony dróg oddechowych stało się tu praktycznie niemożliwe, a co za tym idzie stało się bardzo kosztowne i ryzykowne, w strefie zostali już tylko ostatni zapaleńcy, którym zależy na przywróceniu poprzedniego stanu rzeczy. Przewodzi im przybyły znad Jantaru naukowiec Gieorgij Charpakow. Kiedy przybył, miał ze sobą tonę sprzętu i przynajmniej 2 tuziny żołnierzy, lecz teraz większość sprzętu uległa zniszczeniu, a żołnierze albo zdechli w konwulsjach, albo uciekli. Teraz on, wraz z garstką swoich ludzi, oraz wynajętymi stalkerami próbują ustalić co się dzieje i jak to zatrzymać."
Plan imprezy:
9:30 - 10:00 – Odprawa, rozpoczęcie
10:00 – 17:00/18:00 – LARP
Po LARPie podsumowanie gry!
Wpisowe: 20zł
UWAGA! Gra odbędzie się jeżeli zbierzemy minimum 20 graczy.
Ograniczenia co do replik i ich mocy oraz amunicji:
- limit FPS: 380
- stalkerzy: pistolety/rewolwery/strzelby
- bandyci: pistolety/rewolwery/strzelby
- amunicję dostarcza organizator
Pirotechnika: niedozwolona.
Oznaczenia trupa: Biała lub czerwona szmata.
Troszkę bezpieczeństwa: poniżej 2 metrów zaleca się deklarację strzału „dostałeś” „pifpaf” i tak dalej, jednak do nie więcej niż 2 celów jednocześnie gdzie trafienie wydaje się być niezaprzeczalne. Atakujący ma obowiązek oddać strzał kontrolny (w korpus bądź blisko obok) aby przekonać się czy rzeczywiście mógł taki strzał oddać, oraz ze względu na mechanikę gry.
Łączność: Organizator dopuszcza do użytku wszelkie radia, jednak należy unikać kanału/częstotliwości przeznaczonej dla organizatorów.
Trafienia: Po trafieniu odczekujemy 10 minut w miejscu trafienia Z WIDOCZNYM OZNACZENIEM TRUPA. W tym czasie osoby z naszego otoczenia mogą nas przeszukać i zabrać dowolną ilość przedmiotów fabularnych (pieniądze, wabiki na mutanty, amunicja, artefakty czy inne), po przeszukaniu od razu udajemy się na resp. Jeśli do 10 minut przeszukanie nie nastąpi, udajemy się do bazy swojej drużyny, gdzie u dowódcy losujemy kartę rany. Ofiary mutantów mogą przy przeszukanie wyłącznie przez graczy nie będących mutantami na takich samych zasadach jak wyżej.
Karty ran:
- rana lekka – 5 min czekania w respie – 4 w puli
- rana średnia – 10 min czekania w respie – 3 w puli
- rana ciężka – 20 min czekania w respie – 2 w puli
- rana śmiertelna – śmierć, przemia w zombie – 1 w puli
Mutanty: Chodzą i zabijają. Nie można ich zabić strzelając do nich. Można jedynie uciec wykorzystując do tego celu informacje/przedmioty zdobyte w trakcie gry.
Zombie: Działają na takich samych zasadach jak inne mutanty. Są to martwi gracze, oznaczeni czerwoną (imitacja rany) lub białą (imitacja bandaża) szmatą.
Zadania: Zadania główne i poboczne. Szczegóły na miejscu.
Zapisy: na forum SPAS Podkarpacie lub mail: larp.spas@gmail.com. Każdy uczestnik ma czas do 13 września na wpłacenie wpisowego. Przekazać będzie je można organizatorowi na strzelankach SPASu lub przelewem (dane podam na pw).
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie urazy, jakie uczestnicy odniosą w czasie gry.
Liczę, że tak jak poprzednim razem tak i teraz frekwencja dopisze, tym bardziej, że w tamtym roku wyszło nam całkiem nieźle ;) Jeżeli ktoś ma jakieś pytania (zasady, stylizacja), śmiało niech pisze na forum lub PW ;) Opisy frakcji wrzucę na dniach.
UWAGA! Ilość miejsc w ekipach ograniczona jak w liście!
Lista:
STALKERZY:
1. Nomad - dowódca
2. Rymcio 1.1
3. Konrad K.
4. Zebu
5. Dudish
6. Kazek
7. Wania
8. Gabriel
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
BANDYCI:
1. Bischow - dowódca
2. Kuba94
3. DżejPi
4. Kołodziej
5. Młody
6. Eskall
7. Pająk
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
MUTANTY (brak ograniczeń):
1. Maniek
2. Szymek
3.
...
Barman - Hubert
Stalker – Wioska kotów - 1 oficjalny.
TERMIN: 17.09.2017
"Kordon to przedsionek Zony. Jak na warunki Strefy jest tu niewiele anomalii i praktycznie nie ma obszarów o wysokim promieniowaniu - tak było, przynajmniej do niedawna. Od koło 4 tygodni promieniowanie przekroczyło bezpieczny poziom, jednak nikt nie wie dlaczego. Ponieważ życie bez ochrony dróg oddechowych stało się tu praktycznie niemożliwe, a co za tym idzie stało się bardzo kosztowne i ryzykowne, w strefie zostali już tylko ostatni zapaleńcy, którym zależy na przywróceniu poprzedniego stanu rzeczy. Przewodzi im przybyły znad Jantaru naukowiec Gieorgij Charpakow. Kiedy przybył, miał ze sobą tonę sprzętu i przynajmniej 2 tuziny żołnierzy, lecz teraz większość sprzętu uległa zniszczeniu, a żołnierze albo zdechli w konwulsjach, albo uciekli. Teraz on, wraz z garstką swoich ludzi, oraz wynajętymi stalkerami próbują ustalić co się dzieje i jak to zatrzymać."
Plan imprezy:
9:30 - 10:00 – Odprawa, rozpoczęcie
10:00 – 17:00/18:00 – LARP
Po LARPie podsumowanie gry!
Wpisowe: 20zł
UWAGA! Gra odbędzie się jeżeli zbierzemy minimum 20 graczy.
Ograniczenia co do replik i ich mocy oraz amunicji:
- limit FPS: 380
- stalkerzy: pistolety/rewolwery/strzelby
- bandyci: pistolety/rewolwery/strzelby
- amunicję dostarcza organizator
Pirotechnika: niedozwolona.
Oznaczenia trupa: Biała lub czerwona szmata.
Troszkę bezpieczeństwa: poniżej 2 metrów zaleca się deklarację strzału „dostałeś” „pifpaf” i tak dalej, jednak do nie więcej niż 2 celów jednocześnie gdzie trafienie wydaje się być niezaprzeczalne. Atakujący ma obowiązek oddać strzał kontrolny (w korpus bądź blisko obok) aby przekonać się czy rzeczywiście mógł taki strzał oddać, oraz ze względu na mechanikę gry.
Łączność: Organizator dopuszcza do użytku wszelkie radia, jednak należy unikać kanału/częstotliwości przeznaczonej dla organizatorów.
Trafienia: Po trafieniu odczekujemy 10 minut w miejscu trafienia Z WIDOCZNYM OZNACZENIEM TRUPA. W tym czasie osoby z naszego otoczenia mogą nas przeszukać i zabrać dowolną ilość przedmiotów fabularnych (pieniądze, wabiki na mutanty, amunicja, artefakty czy inne), po przeszukaniu od razu udajemy się na resp. Jeśli do 10 minut przeszukanie nie nastąpi, udajemy się do bazy swojej drużyny, gdzie u dowódcy losujemy kartę rany. Ofiary mutantów mogą przy przeszukanie wyłącznie przez graczy nie będących mutantami na takich samych zasadach jak wyżej.
Karty ran:
- rana lekka – 5 min czekania w respie – 4 w puli
- rana średnia – 10 min czekania w respie – 3 w puli
- rana ciężka – 20 min czekania w respie – 2 w puli
- rana śmiertelna – śmierć, przemia w zombie – 1 w puli
Mutanty: Chodzą i zabijają. Nie można ich zabić strzelając do nich. Można jedynie uciec wykorzystując do tego celu informacje/przedmioty zdobyte w trakcie gry.
Zombie: Działają na takich samych zasadach jak inne mutanty. Są to martwi gracze, oznaczeni czerwoną (imitacja rany) lub białą (imitacja bandaża) szmatą.
Zadania: Zadania główne i poboczne. Szczegóły na miejscu.
Zapisy: na forum SPAS Podkarpacie lub mail: larp.spas@gmail.com. Każdy uczestnik ma czas do 13 września na wpłacenie wpisowego. Przekazać będzie je można organizatorowi na strzelankach SPASu lub przelewem (dane podam na pw).
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie urazy, jakie uczestnicy odniosą w czasie gry.
Liczę, że tak jak poprzednim razem tak i teraz frekwencja dopisze, tym bardziej, że w tamtym roku wyszło nam całkiem nieźle ;) Jeżeli ktoś ma jakieś pytania (zasady, stylizacja), śmiało niech pisze na forum lub PW ;) Opisy frakcji wrzucę na dniach.
UWAGA! Ilość miejsc w ekipach ograniczona jak w liście!
Lista:
STALKERZY:
1. Nomad - dowódca
2. Rymcio 1.1
3. Konrad K.
4. Zebu
5. Dudish
6. Kazek
7. Wania
8. Gabriel
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
BANDYCI:
1. Bischow - dowódca
2. Kuba94
3. DżejPi
4. Kołodziej
5. Młody
6. Eskall
7. Pająk
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
MUTANTY (brak ograniczeń):
1. Maniek
2. Szymek
3.
...
Barman - Hubert
Ostatnio zmieniony 16-09-2017, 12:29 przez Bischow, łącznie zmieniany 21 razy.
"Pozdrawiam
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 31-08-2016, 00:20
- Lokalizacja: Ziemia Sanocka
Dobra czas nadszedł na mały poradnik stylizacyjny ;) No więc tak:
Wolni Stalkerzy – koty:
Stalkerzy, którzy samotnie przemierzają Zonę. Większość z nich wybiera taką drogę, gdyż przynależność do grupy zabiera cenny czas i część zdobyczy. Są też tacy, którzy po prostu wolą samotność i niezależność.
Umundurowanie: Ciuchy/mundury w jednolitym kolorze – zielone, brązowe, pustynne.
Broń: Pistolety, rewolwery, strzelny
Bandyci:
Członkowie świata przestępczego, którzy przybyli do Zony z różnych powodów: żeby ukryć się przed prawem, handlować bronią, lub dla pieniędzy ze sprzedaży artefaktów. W Zonie pełno jest bandytów, od zwykłych bandziorów po poważnych przestępców.
Umundurowanie: Ciuchy/mundury w jednolitym kolorze – Czarne, szare
Broń: Pistolety, rewolwery, strzelny
Wojsko:
Żołnierze zawodowi. Zazwyczaj strzegą wszystkich dróg do Zony, patrolują granice oraz tropią szabrowników. Często też pracują z naukowcami, którzy realizują w Zone rządowe zlecenia. Chronią ich też przed mutantami i bandytami,
Umundurowanie: Mundury armii rosyjskiej.
Broń: Pistolety, rewolwery, strzelny, pistolety maszynowe, karabinyMutanty:
Kiedyś byli to ludzie, teraz - trudno powiedzieć. Silne bestie, których nie da się zabić żadną dostępną nam amunicją, choć non stop trwają prace nad metodami walki z tymi potworami.
Mutanty:
Kiedyś byli to ludzie, teraz - trudno powiedzieć. Silne bestie, których nie da się zabić żadną dostępną nam amunicją, choć non stop trwają prace nad metodami walki z tymi potworami.
LISTA MUTANTÓW
WAŻNE INFO!!!
WSZYSTKIE POSTACI, KTÓRE NIE SĄ MUTANTAMI W CZASIE GRY BĘDĄ MUSIAŁY POSIADAĆ MASKI P-GAZ!!! Maska musi wyglądać, jakby dawała faktyczną ochronę. Organizator nie dopuszcza masek ze szklanymi soczewkami ze względu na bezpieczeństwo!
Wolni Stalkerzy – koty:
Stalkerzy, którzy samotnie przemierzają Zonę. Większość z nich wybiera taką drogę, gdyż przynależność do grupy zabiera cenny czas i część zdobyczy. Są też tacy, którzy po prostu wolą samotność i niezależność.
Umundurowanie: Ciuchy/mundury w jednolitym kolorze – zielone, brązowe, pustynne.
Broń: Pistolety, rewolwery, strzelny
Bandyci:
Członkowie świata przestępczego, którzy przybyli do Zony z różnych powodów: żeby ukryć się przed prawem, handlować bronią, lub dla pieniędzy ze sprzedaży artefaktów. W Zonie pełno jest bandytów, od zwykłych bandziorów po poważnych przestępców.
Umundurowanie: Ciuchy/mundury w jednolitym kolorze – Czarne, szare
Broń: Pistolety, rewolwery, strzelny
Wojsko:
Żołnierze zawodowi. Zazwyczaj strzegą wszystkich dróg do Zony, patrolują granice oraz tropią szabrowników. Często też pracują z naukowcami, którzy realizują w Zone rządowe zlecenia. Chronią ich też przed mutantami i bandytami,
Umundurowanie: Mundury armii rosyjskiej.
Broń: Pistolety, rewolwery, strzelny, pistolety maszynowe, karabinyMutanty:
Kiedyś byli to ludzie, teraz - trudno powiedzieć. Silne bestie, których nie da się zabić żadną dostępną nam amunicją, choć non stop trwają prace nad metodami walki z tymi potworami.
Mutanty:
Kiedyś byli to ludzie, teraz - trudno powiedzieć. Silne bestie, których nie da się zabić żadną dostępną nam amunicją, choć non stop trwają prace nad metodami walki z tymi potworami.
LISTA MUTANTÓW
WAŻNE INFO!!!
WSZYSTKIE POSTACI, KTÓRE NIE SĄ MUTANTAMI W CZASIE GRY BĘDĄ MUSIAŁY POSIADAĆ MASKI P-GAZ!!! Maska musi wyglądać, jakby dawała faktyczną ochronę. Organizator nie dopuszcza masek ze szklanymi soczewkami ze względu na bezpieczeństwo!
Ostatnio zmieniony 23-08-2017, 09:18 przez Bischow, łącznie zmieniany 1 raz.
"Pozdrawiam
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."
Tak na chłopski rozum skoro strzelając nic nie zrobisz to kolbą raczej nie wiele się zdziałasz. A tak poza tym to mnie jednak nie będzie 17.09 rano muszę wstawić się na jednostce.0Maniek0 pisze:"których nie da się zabić żadną dostępną nam amunicją"- ale nikt nie neguje starej dobrej kolby czy bagnetu
A tak na poważnie to dobre pytanie bo też zastanawiam się nad wojskiem
Haryłku dawaj!
No więc tak. Nie do końca o to mi chodziło jak pisałem ten opis, ale jest to już poprawione. Nie zmienia to jednak faktu, że wojskowi będą mieli więcej środków do walki z mutantami, również taki, który będzie dla nich śmiertelny, ale wszystkie takie informacje w swoim czasie ;)
@Zebu, jako postać fabularna dostaniesz te info odpowiednio wcześniej ;)
@Mazor, tak można na jakimś strzelaniu przed stalkerem ;)
@Grisza, kurde szkoda :(
@Maniek, przykro mi, ale Armi zwinął Ci ostatni miejsce w składzie wojska, chyba że się z nim dogadasz na pożyczenie klamki ;)
@Zebu, jako postać fabularna dostaniesz te info odpowiednio wcześniej ;)
@Mazor, tak można na jakimś strzelaniu przed stalkerem ;)
@Grisza, kurde szkoda :(
@Maniek, przykro mi, ale Armi zwinął Ci ostatni miejsce w składzie wojska, chyba że się z nim dogadasz na pożyczenie klamki ;)
"Pozdrawiam
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."
Docelowo wojsko ma mieć pakt o nieagresji ze stalkerami dlatego liczę ich łącznie jako jedną ekipę ;) i dlatego tych miejsc jest tyle, żeby zachować proporcję. Jeśli wszystkie frakcje będą zapełnione w 90% to pewnie dam w każdej dodatkowe miejsce, ale póki co wygląda ta frekwencja jak wygląda.
"Pozdrawiam
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."