Łączki 30.10 - "S.T.A.L.K.E.R. - Wioska kotów"
Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu
Łączki 30.10 - "S.T.A.L.K.E.R. - Wioska kotów"
Niniejszym zapraszamy na strzelankę z elementami LARPa, czy LARP z elementami strzelanki w klimatach S.T.A.L.K.E.R.a. Jest to wersja testowa, ponieważ jeśli ta mechanika się sprawdzi i spodoba, będziemy chcieli powtórzyć go na wiosnę lub lato (a może nawet ciut wcześniej) ;)
Wprowadzenie:
„Zona... Ten malowniczy acz niebezpieczny obszar od lat przyciąga rzesze ludzi, którzy szukają tu zarobku, ucieczki przed prawem czy nowego, lepszego życia. Każdego dnia nowe grupy S.T.A.L.K.E.R.ów – Kotów, przychodzą tu, bo wydaje im się, że rozpoczną tu nowy rozdział swojego przegranego życia. Każdy myśli, że przyjdzie tu, pobaluje z miesiąc i wróci szczęśliwy do domciu jako Pan na włościach. A prawda jest taka, że większość z tych żółtodziobów nie wraca nawet z pierwszego wypadu. Jeśli ktoś znajdzie to, co z nich zostało, chowamy to na cmentarzu na górce. Jeśli nie – uznajemy że wpadli w ręce lokalnych bandytów…”
Tą opowieścią Handlarz Siergiej witał każdego nowego, który chciał od niego darmowych informacji o Zonie. Niestety, „praca” w tym miejscu to nie „amerykański sen”, choć większość nowych tak myśli. To ciężki kawałek chleba, dla którego nierzadko trzeba narażać życie, o czym każdy z nich przekonał się, lub przekona, już niebawem…
Miejsce: Łączki Jagiellońskie
Data: niedziela, 30 października 2016 r.
Czas: 8-16. Początek imprezy o 10.
Wiek: min. 16 lat.
Wpisowe: 2 lub 3 PLN/os. W zależności od ilości uczestników. Na niezbędnych rzeczy (amunicja, gadżety).
UWAGA! Gra odbędzie się jeżeli zbierzemy minimum 10 graczy w miarę zbalansowanych ekipach.
Ograniczenia co do replik i ich mocy oraz amunicji:
-limit FPS: 350.
-wymagane repliki broni krótkiej (pistolety/rewolwery) lub strzelb.
-amunicję dostarcza organizator
Pirotechnika: niedozwolona.
Troszkę bezpieczeństwa: poniżej 2 metrów zaleca się deklarację strzału „dostałeś” „pifpaf” i tak dalej, jednak do nie więcej niż 2 celów jednocześnie gdzie trafienie wydaje się być niezaprzeczalne. Atakujący ma obowiązek oddać strzał kontrolny (w korpus bądź blisko obok) aby przekonać się czy rzeczywiście mógł taki strzał oddać, oraz ze względu na mechanikę gry.
Łączność: Organizator dopuszcza do użytku wszelkie radia, jednak należy unikać kanału/częstotliwości przeznaczonej dla organizatorów.
Trafienia: Po trafieniu odczekujemy 5 minut w miejscu trafienia. W tym czasie przeciwnicy (lub też towarzysze) mogą nasz przeszukać i zabrać amunicję/kasę/inne rzeczy. Po upływie 5 minut wracamy na resp.
Przeszukanie: Osoba A (przeszukujący) podchodzi do osoby B (przeszukiwany) i mówi „przeszukuję Cię”, „oddawaj sprzęt” itp. Osoba przeszukiwana ma obowiązek oddać jeden wybrany rodzaj rzeczy fabularnych, które przy sobie ma (ammo lub kasa lub inne). Osoba przeszukana może być tylko przez jedną osobę za jednym podejściem!
Powrót do gry: system 3 lub 10, czyli spędzamy w punkcie powrotu do gry (resp) 10 minut, bądź wracamy do gry po zebraniu się 3 graczy. Po zrespieniu udajemy się do dowódcy swojej grupy.
Stylizacja: jest to gra, w której udział biorą 3 frakcje:
- Stalkerzy Koty, czyli nowi w Zonie
- Bandyci Koty, czyli ci źli, ale też nowi w Zonie
- Mutanty (opcjonalnie)
Mutanty: Chodzą i zabijają. Nie można ich zabić strzelając do nich. Można jedynie uciec wykorzystując do tego celu informacje/specjalne przedmioty zdobyte w trakcie gry.
Zadania: Zadania główne i poboczne. Szczegóły na miejscu.
Zapisy: na forum.
Zapraszamy, bo gry w tych klimatach u nasz jeszcze nie było. Liczę, że frekwencja dopisze, tym bardziej, że stylicja nie jest wymagająca (zdjęcia/inspiracje niebawem). Jeżeli ktoś ma jakieś pytania (zasady, stylizacja), sugestie lub o czymś istotnym zapomniałem napisać, śmiało niech pisze na forum lub PW.
Uwaga:
Jeśli ktoś chciałby dostać jakąś istotniejszą funkcję np. być NPC lub jakieś zmyślne intrygujące prywatne zadania to zapraszam na PW.
LISTA:
Stalkerzy:
1. Hubert K.
2. Hanselt
3. Kojot - dowódca obozu
4. Maniek
5. Edrox
6. Komar
7. Markon
8. Kokoszka
9.
...
Bandyci:
1. Eskal - przywódca bandy
2. Zebu
3. Kuba94
4. Wania
5. Hetman
6. Dudish
7. Pająk
8. Tecq
9.
...
Mutanty:
1. Iro - wszechojciec zmutowanych.
2. Grigori
3. Carlos
...
Wprowadzenie:
„Zona... Ten malowniczy acz niebezpieczny obszar od lat przyciąga rzesze ludzi, którzy szukają tu zarobku, ucieczki przed prawem czy nowego, lepszego życia. Każdego dnia nowe grupy S.T.A.L.K.E.R.ów – Kotów, przychodzą tu, bo wydaje im się, że rozpoczną tu nowy rozdział swojego przegranego życia. Każdy myśli, że przyjdzie tu, pobaluje z miesiąc i wróci szczęśliwy do domciu jako Pan na włościach. A prawda jest taka, że większość z tych żółtodziobów nie wraca nawet z pierwszego wypadu. Jeśli ktoś znajdzie to, co z nich zostało, chowamy to na cmentarzu na górce. Jeśli nie – uznajemy że wpadli w ręce lokalnych bandytów…”
Tą opowieścią Handlarz Siergiej witał każdego nowego, który chciał od niego darmowych informacji o Zonie. Niestety, „praca” w tym miejscu to nie „amerykański sen”, choć większość nowych tak myśli. To ciężki kawałek chleba, dla którego nierzadko trzeba narażać życie, o czym każdy z nich przekonał się, lub przekona, już niebawem…
Miejsce: Łączki Jagiellońskie
Data: niedziela, 30 października 2016 r.
Czas: 8-16. Początek imprezy o 10.
Wiek: min. 16 lat.
Wpisowe: 2 lub 3 PLN/os. W zależności od ilości uczestników. Na niezbędnych rzeczy (amunicja, gadżety).
UWAGA! Gra odbędzie się jeżeli zbierzemy minimum 10 graczy w miarę zbalansowanych ekipach.
Ograniczenia co do replik i ich mocy oraz amunicji:
-limit FPS: 350.
-wymagane repliki broni krótkiej (pistolety/rewolwery) lub strzelb.
-amunicję dostarcza organizator
Pirotechnika: niedozwolona.
Troszkę bezpieczeństwa: poniżej 2 metrów zaleca się deklarację strzału „dostałeś” „pifpaf” i tak dalej, jednak do nie więcej niż 2 celów jednocześnie gdzie trafienie wydaje się być niezaprzeczalne. Atakujący ma obowiązek oddać strzał kontrolny (w korpus bądź blisko obok) aby przekonać się czy rzeczywiście mógł taki strzał oddać, oraz ze względu na mechanikę gry.
Łączność: Organizator dopuszcza do użytku wszelkie radia, jednak należy unikać kanału/częstotliwości przeznaczonej dla organizatorów.
Trafienia: Po trafieniu odczekujemy 5 minut w miejscu trafienia. W tym czasie przeciwnicy (lub też towarzysze) mogą nasz przeszukać i zabrać amunicję/kasę/inne rzeczy. Po upływie 5 minut wracamy na resp.
Przeszukanie: Osoba A (przeszukujący) podchodzi do osoby B (przeszukiwany) i mówi „przeszukuję Cię”, „oddawaj sprzęt” itp. Osoba przeszukiwana ma obowiązek oddać jeden wybrany rodzaj rzeczy fabularnych, które przy sobie ma (ammo lub kasa lub inne). Osoba przeszukana może być tylko przez jedną osobę za jednym podejściem!
Powrót do gry: system 3 lub 10, czyli spędzamy w punkcie powrotu do gry (resp) 10 minut, bądź wracamy do gry po zebraniu się 3 graczy. Po zrespieniu udajemy się do dowódcy swojej grupy.
Stylizacja: jest to gra, w której udział biorą 3 frakcje:
- Stalkerzy Koty, czyli nowi w Zonie
- Bandyci Koty, czyli ci źli, ale też nowi w Zonie
- Mutanty (opcjonalnie)
Mutanty: Chodzą i zabijają. Nie można ich zabić strzelając do nich. Można jedynie uciec wykorzystując do tego celu informacje/specjalne przedmioty zdobyte w trakcie gry.
Zadania: Zadania główne i poboczne. Szczegóły na miejscu.
Zapisy: na forum.
Zapraszamy, bo gry w tych klimatach u nasz jeszcze nie było. Liczę, że frekwencja dopisze, tym bardziej, że stylicja nie jest wymagająca (zdjęcia/inspiracje niebawem). Jeżeli ktoś ma jakieś pytania (zasady, stylizacja), sugestie lub o czymś istotnym zapomniałem napisać, śmiało niech pisze na forum lub PW.
Uwaga:
Jeśli ktoś chciałby dostać jakąś istotniejszą funkcję np. być NPC lub jakieś zmyślne intrygujące prywatne zadania to zapraszam na PW.
LISTA:
Stalkerzy:
1. Hubert K.
2. Hanselt
3. Kojot - dowódca obozu
4. Maniek
5. Edrox
6. Komar
7. Markon
8. Kokoszka
9.
...
Bandyci:
1. Eskal - przywódca bandy
2. Zebu
3. Kuba94
4. Wania
5. Hetman
6. Dudish
7. Pająk
8. Tecq
9.
...
Mutanty:
1. Iro - wszechojciec zmutowanych.
2. Grigori
3. Carlos
...
Ostatnio zmieniony 30-10-2016, 05:29 przez Bischow, łącznie zmieniany 17 razy.
"Pozdrawiam
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."
Dobra, czas najwyższy na poradnik stylizacyjny:
Stalkerzy Koty:
Przede wszystkim góra: kurtka/bluza koloru oliv/brąz/cb/zielonego itp. Do tego spodnie (mogą być od munduru, jednak zaleca się cywilne). Reszta wedle uznania. Nie będziemy sprawdzać butów, ale co do szpeju to proszę uprzejmie wziąć przykład z jegomościa z grafiki powyżej i nie obwieszać się pizdyliardem ładownic ;)
Bandyci:
To samo co powyżej odnośnie Stalkerów. Bardzo ważna jest kurtka/bluza. Musi być kolory czarnego ew. ciemnego szarego. ZWRÓĆCIE NA TO UWAGĘ, PONIEWAŻ KOLORY BLUZ BĘDĄ TYM CO ODRÓŻNIA JEDNĄ STRONĘ OD DRUGIEJ.
Mutanty:
Tak, tak właśnie wyglądają snorki. Forma ubrania itp. dowolna, NAJWAŻNIEJSZYM I NIEODŁĄCZNYM ELEMENTEM WYGLĄDU SNORKA JEST SŁOŃ nałożony tak, jak widać.
To tyle ;) przypominam, że zapisy trwają ;) Lista pojawi się dziś wieczorem w pierwszym poście.[/b]
Stalkerzy Koty:
Przede wszystkim góra: kurtka/bluza koloru oliv/brąz/cb/zielonego itp. Do tego spodnie (mogą być od munduru, jednak zaleca się cywilne). Reszta wedle uznania. Nie będziemy sprawdzać butów, ale co do szpeju to proszę uprzejmie wziąć przykład z jegomościa z grafiki powyżej i nie obwieszać się pizdyliardem ładownic ;)
Bandyci:
To samo co powyżej odnośnie Stalkerów. Bardzo ważna jest kurtka/bluza. Musi być kolory czarnego ew. ciemnego szarego. ZWRÓĆCIE NA TO UWAGĘ, PONIEWAŻ KOLORY BLUZ BĘDĄ TYM CO ODRÓŻNIA JEDNĄ STRONĘ OD DRUGIEJ.
Mutanty:
Tak, tak właśnie wyglądają snorki. Forma ubrania itp. dowolna, NAJWAŻNIEJSZYM I NIEODŁĄCZNYM ELEMENTEM WYGLĄDU SNORKA JEST SŁOŃ nałożony tak, jak widać.
To tyle ;) przypominam, że zapisy trwają ;) Lista pojawi się dziś wieczorem w pierwszym poście.[/b]
Ostatnio zmieniony 26-10-2016, 21:23 przez Bischow, łącznie zmieniany 1 raz.
"Pozdrawiam
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."
Powoli zbliżamy się do minimum graczy, to cieszy heh :D
NPC, w grach fabularnych, to postać, która nie jest graczem, a pełni rolę funkcyjną (np. rozdaje zadania, udziela wskazówek graczom lub im przeszkadza itd). Choć akurat teraz w sumie NPC to i tak gracze ze względu na stosunkowo małą ilość ludzi ;)
NPC, w grach fabularnych, to postać, która nie jest graczem, a pełni rolę funkcyjną (np. rozdaje zadania, udziela wskazówek graczom lub im przeszkadza itd). Choć akurat teraz w sumie NPC to i tak gracze ze względu na stosunkowo małą ilość ludzi ;)
"Pozdrawiam
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."
Chodzi o to że dopuszczone do gry są tylko repliki pistoletów i strzelb. Chodzi przede wszystkim o zachowanie klimatu, którym gra była inspirowana. Nie trzeba mieć oby, a nawet zaleca się tylko jedną sztukę broni ;) a myślę że klamkę lub strzelbę każdy ma, a gra była ogłoszona na tyle wcześnie że można było się w takową replike strzelby czy klamki wyposażyć np.pożyczyć ;) ew.jeśli ktoś miałby klamkę czy strzelbę którą może pożyczyć to oczywiście może wziąć. Ja też wezmę co mam :)
To tyle w kwestii replik.
co do innych spraw mam ważny komunikat. Ze względów organizacyjnych początek gry zostaje przełożony na godzinę 10:00. przypominam również o stylizacjach ;)
To tyle w kwestii replik.
co do innych spraw mam ważny komunikat. Ze względów organizacyjnych początek gry zostaje przełożony na godzinę 10:00. przypominam również o stylizacjach ;)
"Pozdrawiam
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."
Twój przyjazny Biszkopcik z sąsiedztwa."
W kwestii dojazdu:
Można przejechać drogą która była do tej pory zamknięta, a którą zawsze dojeżdżaliśmy na miejsce. Przy zachowaniu rozwagi spokojnie można przejechać samochodem osobowym!
Jesli ktoś chce skorzystać z objazdu to podaję linki do tras:
Trasa dojazdu z Krosna:
https://www.google.pl/map...1m0!1m0!1m0!3e0
Trasa dojazdu z Frysztaka:
https://www.google.pl/map...1m0!1m0!1m0!3e0
Do zobaczenia na polu bitwy
Ps. W kwestii uzbrojenia: Zabieram w sumie 4 klamki więc myślę, że ogarniemy temat replik
Można przejechać drogą która była do tej pory zamknięta, a którą zawsze dojeżdżaliśmy na miejsce. Przy zachowaniu rozwagi spokojnie można przejechać samochodem osobowym!
Jesli ktoś chce skorzystać z objazdu to podaję linki do tras:
Trasa dojazdu z Krosna:
https://www.google.pl/map...1m0!1m0!1m0!3e0
Trasa dojazdu z Frysztaka:
https://www.google.pl/map...1m0!1m0!1m0!3e0
Do zobaczenia na polu bitwy
Ps. W kwestii uzbrojenia: Zabieram w sumie 4 klamki więc myślę, że ogarniemy temat replik
ZEB'U