04.09. CQB Ustrzyki Dolne
Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu
04.09. CQB Ustrzyki Dolne
Może coś bardziej dynamicznego na budynkach?
Pozostałości po wytwórni płyt wiórowych w Ustrzykach
link: https://www.google.pl/maps/dir/49.41601 ... m2!4m1!3e2
(Ta duża hala)
Start godzina 9:00
Jedyna uwaga żeby nie przesadzać ze snajperami. Limit - do 450 fps
1: Rymcio 1
2: Rymcio 2
3: Miro
4: Baryła
5: Hans
6: Bartek Siwiec
7: Maksu
8: Fidel
9: Greg
10: Suski
...
PS: Będzie fotograf, tak że lans foty i jakieś nagranie ze strzelanki w zestawie
Pozostałości po wytwórni płyt wiórowych w Ustrzykach
link: https://www.google.pl/maps/dir/49.41601 ... m2!4m1!3e2
(Ta duża hala)
Start godzina 9:00
Jedyna uwaga żeby nie przesadzać ze snajperami. Limit - do 450 fps
1: Rymcio 1
2: Rymcio 2
3: Miro
4: Baryła
5: Hans
6: Bartek Siwiec
7: Maksu
8: Fidel
9: Greg
10: Suski
...
PS: Będzie fotograf, tak że lans foty i jakieś nagranie ze strzelanki w zestawie
Ostatnio zmieniony 03-09-2016, 11:20 przez Stagu, łącznie zmieniany 4 razy.
When something is not slav, make it slav
- Carlos Sanchez
- Posty: 65
- Rejestracja: 19-01-2014, 15:27
- Lokalizacja: Kroscienko Wyzne
500 fps na CQB???
Krotka informacja dla Poczatkujacych dotyczaca limitu FPS-dla tych ktorzy nie wiedza dlaczego sie strzela pojedynczo:
Balistyki i prêdko¶æ Przepisy miêdzynarodowe (Airsoft)
W momencie uderzenia, ból pellet airsoft powoduje to bezpo¶rednio zwi±zane z energi± kinetyczn± ma. Energia ta jest wprost proporcjonalny do jego masy i do kwadratu jego prêdko¶ci. Wa¿ne jest, aby pamiêtaæ, ¿e podwojenie prêdko¶ci pastylce bêdzie czterokrotnie energiê kinetyczn±. Jako warto¶æ odniesienia, 0,20 g BB, która jest najbardziej rozpowszechnione, poruszaj±cy siê 100 metrów na sekundê (330 ft / s) posiada Joule energii kinetycznej.
Typowy zestaw prêdko¶ci dla sankcjami pól w Europie na pistoletów mo¿e byæ 110 metrów na sekundê (350 ft / s) oraz mocy dla Close Quarters Battle (CQB), 120 metrów na sekundê (400 ft / s) oraz na podstawie na zewn±trz bawiæ siê w pe³ni automatycznych AEGs, 120-140 metrów na sekundê (400-450 ft / s) semi-auto "DMR" style AEG, a 140-150 metrów na sekundê (450-500 ft / s) przykrêcane dzia³ania snajpera karabiny, za 0,20 g osadu. [potrzebne ¼ród³o]
Maksymalny skuteczny zasiêg pola-prawnych replik jest wszêdzie wokó³ 100 m (110 km), z bardzo zmodernizowany karabin snajperski repliki. [4] Wiêkszo¶æ pistoletów ASG u¿ywane do gry pole bêdzie mieæ skuteczny zasiêg oko³o 43-67 metrów, w zale¿no¶ci od od zamierzonego roli broni. [5] pistolety Wiêkszo¶æ Airsoft s± zdolne do strzelania z 60 m / s (200 ft / s) do 125 m / s (410 ft / s), choæ mo¿liwe jest równie¿ zakup ulepszone wewnêtrzne dla niektórych pistoletów ASG, które pozwol± pistoletu strzelaæ do 170 m / s (550 ft / s) lub wy¿szej. W Kalifornii wspólna granica CQB wynosi 110 m / s (350 ft / s). [Potrzebne ¼ród³o] W Irlandii, W³oszech i Japonii limit energii do pistoletów ASG jest jednym Joule niezale¿nie od rodzaju gry. [6] Niektóre strony Zjednoczonego Królestwa dopuszczaj± pó³automatyczn± broñ tylko do 88 m / s (do 290 ft / s) oraz karabiny bolt-action 95 m / s (310 ft / s). Jednak wiêkszo¶æ miejsc w Wielkiej Brytanii pozwoli obu pó³automatyczna broñ i karabiny przykrêcane dzia³ania do 107 m / s (350 ft / s). [7] Irlandia Pó³nocna ma maksymaln± prêdko¶æ 100 m / s (330 ft / s ) z 0,20 g granulatu, bez wzglêdu na rodzaj broni.
Krotka informacja dla Poczatkujacych dotyczaca limitu FPS-dla tych ktorzy nie wiedza dlaczego sie strzela pojedynczo:
Balistyki i prêdko¶æ Przepisy miêdzynarodowe (Airsoft)
W momencie uderzenia, ból pellet airsoft powoduje to bezpo¶rednio zwi±zane z energi± kinetyczn± ma. Energia ta jest wprost proporcjonalny do jego masy i do kwadratu jego prêdko¶ci. Wa¿ne jest, aby pamiêtaæ, ¿e podwojenie prêdko¶ci pastylce bêdzie czterokrotnie energiê kinetyczn±. Jako warto¶æ odniesienia, 0,20 g BB, która jest najbardziej rozpowszechnione, poruszaj±cy siê 100 metrów na sekundê (330 ft / s) posiada Joule energii kinetycznej.
Typowy zestaw prêdko¶ci dla sankcjami pól w Europie na pistoletów mo¿e byæ 110 metrów na sekundê (350 ft / s) oraz mocy dla Close Quarters Battle (CQB), 120 metrów na sekundê (400 ft / s) oraz na podstawie na zewn±trz bawiæ siê w pe³ni automatycznych AEGs, 120-140 metrów na sekundê (400-450 ft / s) semi-auto "DMR" style AEG, a 140-150 metrów na sekundê (450-500 ft / s) przykrêcane dzia³ania snajpera karabiny, za 0,20 g osadu. [potrzebne ¼ród³o]
Maksymalny skuteczny zasiêg pola-prawnych replik jest wszêdzie wokó³ 100 m (110 km), z bardzo zmodernizowany karabin snajperski repliki. [4] Wiêkszo¶æ pistoletów ASG u¿ywane do gry pole bêdzie mieæ skuteczny zasiêg oko³o 43-67 metrów, w zale¿no¶ci od od zamierzonego roli broni. [5] pistolety Wiêkszo¶æ Airsoft s± zdolne do strzelania z 60 m / s (200 ft / s) do 125 m / s (410 ft / s), choæ mo¿liwe jest równie¿ zakup ulepszone wewnêtrzne dla niektórych pistoletów ASG, które pozwol± pistoletu strzelaæ do 170 m / s (550 ft / s) lub wy¿szej. W Kalifornii wspólna granica CQB wynosi 110 m / s (350 ft / s). [Potrzebne ¼ród³o] W Irlandii, W³oszech i Japonii limit energii do pistoletów ASG jest jednym Joule niezale¿nie od rodzaju gry. [6] Niektóre strony Zjednoczonego Królestwa dopuszczaj± pó³automatyczn± broñ tylko do 88 m / s (do 290 ft / s) oraz karabiny bolt-action 95 m / s (310 ft / s). Jednak wiêkszo¶æ miejsc w Wielkiej Brytanii pozwoli obu pó³automatyczna broñ i karabiny przykrêcane dzia³ania do 107 m / s (350 ft / s). [7] Irlandia Pó³nocna ma maksymaln± prêdko¶æ 100 m / s (330 ft / s ) z 0,20 g granulatu, bez wzglêdu na rodzaj broni.
Mexican13. Atakujemy!
Znaczy, nie muszę chyba pisać o strzelaniu na semi/auto. Znamy się i raczej każdy ma głowę na karku. 500 fps jest okej, jako maksymalna granica. Są tam większe dystanse i mniejsze. Zazwyczaj, jak ktoś ma replikę około tych 500, to ma też boczniaka. Jak przyjedzie ktoś ze snajperką, to przecież nie powiemy mu, że nie grasz i wracaj do domu. Ważne żeby grać w granicach rozsądku i bezpieczeństwa dla innych ;). Poza tym nikt się w airsoftową policję raczej na zwykłej strzelance bawić nie będzie, szczególnie że mało kto ma chrono.
When something is not slav, make it slav
Rymar, dokładnie o to chodzi.
Zebu- paranoja dla mnie to raczej robienie mega tuningu a potem wymaganie od wszystkich"tylko na singlu" jakby każdy miał ztuningowana replikę.
Jak ktoś zrobił potwora niech on odpowiada za to a nie wszyscy na około.
PS. dziękuję za nic nie wnoszący wykład o limitach fps na zachód od Wisły. ;D
Zebu- paranoja dla mnie to raczej robienie mega tuningu a potem wymaganie od wszystkich"tylko na singlu" jakby każdy miał ztuningowana replikę.
Jak ktoś zrobił potwora niech on odpowiada za to a nie wszyscy na około.
PS. dziękuję za nic nie wnoszący wykład o limitach fps na zachód od Wisły. ;D
Ostatnio zmieniony 31-08-2016, 11:10 przez Maksu, łącznie zmieniany 1 raz.
Da, również za skręcenia, złamania i jakby nie było Cię przy urodzeniu dziecka też Ci to wynagrodzimy :protsaved pisze:A zapłacicie mi za dentystę póżniej?
Socjal lepszy niż w Anglii.
Nikt nikogo nie zmusza do strzelania, każdy zna ryzyko które staramy się minimalizować poprzez zasady oraz sprzęt ochronny, ASG to nie gra na kompa ani szachy.
Chore podejście dla mnie jakieś teksty o płaceniu, specjalnie nikt nikomu krzywdy nie robi przecież.
Wiadomix, ale nie chciałbym żeby ktoś mi lutnął z 500fps w twarz, a później wydłubywanie kulek, tak czy inaczej miejscówka wygląda zachęcająco D:Maksu pisze:Nikt nikogo nie zmusza do strzelania, każdy zna ryzyko które staramy się minimalizować poprzez zasady oraz sprzęt ochronny, ASG to nie gra na kompa ani szachy.
Chore podejście dla mnie jakieś teksty o płaceniu, specjalnie nikt nikomu krzywdy nie robi przecież.
Drogi Maksiu, żadna z moich replik nie przekracza 500 fps- nawet snajpy, zresztą podobnie jak u reszty chłopaków w zespole, a jeżeli Ty potrzebujesz pól HiCapa żeby trafić w gościa to gratuluję. Tak się składa, że SPAS od dłuższego czasu dążył do zbliżenia się do jak największego realizmu w swoich rozgrywkach i to skutecznie się udało i o dziwo coraz większej ilości osób odpowiada właśnie taki styl rozgrywki. Na...lanie się na HiCapy to dobre dla niewyżytych chłopców z zasobnymi portfelami przeważnie swoich rodziców! Teraz dążymy do czegoś ambitniejszego. Ja nie neguje, że chcecie się bawić w 500 fps na budynkach ale beze mnie. Praktyka pokazuje, że już 350 fps w CQB to trochę za dużo ale Wasza sprawa. Nikogo nie chciałem obrazić, a porównanie do złamanej nogi akurat jest totalnie nietrafione bo świadczy o tym, że nie umiesz chodzić lub nie patrzysz pod nogi, a wybicie oka lub uszkodzenie twarzy kulką to już sprawka tego kto do ciebie strzela i nikt mi nie powie, że w emocjach i stresie nie wygarniesz gościowi z 10 metrów mając 500 na lufie. Podsumowując: Jeżeli komuś nie podobają się limity w ASG to jego sprawa, ale mam za duże doświadczenie w tych klockach (łącznie z uszkodzonym okiem) by pozostać biernym na takie propozycje. Maksiu i proponuję troszkę pokory w wypowiedziach! Pozdrawiam!
PS.
I jeszcze jedno limity nie są po to żeby uprzykrzyć komuś życie tylko między innymi po to żebyście sobie na wzajem nie zrobili krzywdy bo ja przeważnie jako organizator, czuł bym się odpowiedzialny i było by mi z tym źle gdyby na mojej imprezie przez głupotę i niewyżycie stało się coś złego.
PS.
I jeszcze jedno limity nie są po to żeby uprzykrzyć komuś życie tylko między innymi po to żebyście sobie na wzajem nie zrobili krzywdy bo ja przeważnie jako organizator, czuł bym się odpowiedzialny i było by mi z tym źle gdyby na mojej imprezie przez głupotę i niewyżycie stało się coś złego.
ZEB'U
Nigdzie nie pisałem o 500 fps i strzelaniu w twarz. Jak napisał Rymar nie rozpisywujac się okolo 500 jako górna granica, powiedzmy że to będzie snajperska broń i jej posiadacz powinien strzelać na singlu, dla bezpieczeństwa ale i równowagi szans. A ktoś kto ma 360-do tej granicy smiga jak chce.
Zasady nie zastąpią i tak zdrowego rozsądku, a jak ktoś ma stresy w ASG i nie kontroluje selektora i palca niech SE hobby zmieni :p
Zasady nie zastąpią i tak zdrowego rozsądku, a jak ktoś ma stresy w ASG i nie kontroluje selektora i palca niech SE hobby zmieni :p