16.08.14r. - Rzymskie Wzgórze (re)
Moderatorzy: Mazor, Ares1982, zebu
16.08.14r. - Rzymskie Wzgórze (re)
Zapraszam ponownie do wzięcia udziału w spotkaniu Rzymskie Wzgórze.
Termin: 16.08. (sobota)
Miejsce akcji: kamieniołom w Pułankach
Miejsce zbiórki: u Zygi (49.855495, 21.621966)
Godzina: 9:00
Symboliczne wpisowe: 3zł
Harmonogram:
9:00 - 9:45 - zbiórka, ładowanie się, podział drużyn
9:45 10:00 - Rozmieszczenie drużyn
10:00 ~ 13:00 - Scenariusz z zadaniami
od 13:00 przerwa i kolejne krótkie rozgrywki do puki będą chęci.
Będzie miejsce na ognisko. Woda, jedzenie we własnym zakresie.
Mechanika/cele gry:
W teren wychodzą 3, 4 drużyny. Ich celem jest odnalezienie kilka punktów z kodami i ich spisanie na odpowiedniej karcie. Za każdy prawidłowo odnaleziony punkt z kodem drużyna otrzymuje punkty. Na wykonanie zadania wyznaczony zostanie określony czas, w którym należy dostarczyć w/w, wypełnioną kartę w odpowiednie miejsce.
Jednocześnie na całym terenie rozmieszczeni będą snajperzy. Ich zadaniem będzie nękanie drużyn i zdobywanie "nieśmiertelników" poprzez eliminacje gracza.
Mogą się pojawić zadania dodatkowe.
Stawiamy na więcej myślenia niż strzelania.
Trafienia:
1. Za trafienie uznaje się uderzenie kulki wystrzelonej z repliki innego gracza, również działającego po tej samej stronie (Frendly Fire ON).
2. Za trafienie uznaje się każde uderzenie kulki w osobę, oporządzenie, a także w broń.
3. Możliwej jest również skryta likwidacja przeciwnika, w tym celu należy złapać go obydwoma rękami oraz poinformować go o zlikwidowaniu.
4. Uczestnik który zostanie trafiony sygnalizuje to w sposób widoczny ( przy użyciu czerwonej szmaty/podniesieniem ręki).
5. Uczestnik trafiony po raz pierwszy siada/kładzie się na ziemi, wyciąga swój bandaż, czeka na medyka.
6. Uczestnik trafiony nie może udzielać uczestnikom nadal grającym żadnych informacji!
11. Respów - brak.
12. Osoba trafiona po raz drugi jest wyeliminowana z dalszej rozgrywki i podąża jako duch za oddziałem (w pewnym oddaleniu od grupy, broń na ramieniu, bez magazynka, zakaz rozmów),
Ograniczenia amunicji:
Preferowane jest używanie magazynków typu real/low/mid-cap.
1. Replika pistoletu maszynowego lub karabinu szturmowego do 500 kulek
2. Za broń wsparcia uznajemy repliki rzeczywistych karabinów maszynowych (m249, PK, L86), dla nich dopuszczony jest 1 pełny duży box, lub 2 małe czyli ok. 2500 kulek.
3. Repliki snajperskie (SWD, wszelkie czterotakty, SR-25) do 100 kulek
4. Repliki broni bocznych (aep, aeg i gbb) 100 kulek
Podział drużyn nastąpi na miejscu.
Jednocześnie poszukuję chętnych jako snajperów. Zgłoszenia do mnie na PW. Ilość miejsc ograniczona.
Wymagania dla snajperów:
- replika karabinu snajperskiego
- strój maskujący (ghille, maskałat, itp.)
Lista uczestników (9):
- Grigori
- Hanzfull
- Hetman
- Wania
- Pacek
- Kazman
- Miro
- MacQ
- Kamirr
Snajperzy nie są uwzględniani na liście. Liczba snajperów: 4
Minimalna ilość uczestników: 10 osób. Jeżeli nie zostanie osiągnięta, spotkanie zostanie odwołane.
Termin: 16.08. (sobota)
Miejsce akcji: kamieniołom w Pułankach
Miejsce zbiórki: u Zygi (49.855495, 21.621966)
Godzina: 9:00
Symboliczne wpisowe: 3zł
Harmonogram:
9:00 - 9:45 - zbiórka, ładowanie się, podział drużyn
9:45 10:00 - Rozmieszczenie drużyn
10:00 ~ 13:00 - Scenariusz z zadaniami
od 13:00 przerwa i kolejne krótkie rozgrywki do puki będą chęci.
Będzie miejsce na ognisko. Woda, jedzenie we własnym zakresie.
Mechanika/cele gry:
W teren wychodzą 3, 4 drużyny. Ich celem jest odnalezienie kilka punktów z kodami i ich spisanie na odpowiedniej karcie. Za każdy prawidłowo odnaleziony punkt z kodem drużyna otrzymuje punkty. Na wykonanie zadania wyznaczony zostanie określony czas, w którym należy dostarczyć w/w, wypełnioną kartę w odpowiednie miejsce.
Jednocześnie na całym terenie rozmieszczeni będą snajperzy. Ich zadaniem będzie nękanie drużyn i zdobywanie "nieśmiertelników" poprzez eliminacje gracza.
Mogą się pojawić zadania dodatkowe.
Stawiamy na więcej myślenia niż strzelania.
Trafienia:
1. Za trafienie uznaje się uderzenie kulki wystrzelonej z repliki innego gracza, również działającego po tej samej stronie (Frendly Fire ON).
2. Za trafienie uznaje się każde uderzenie kulki w osobę, oporządzenie, a także w broń.
3. Możliwej jest również skryta likwidacja przeciwnika, w tym celu należy złapać go obydwoma rękami oraz poinformować go o zlikwidowaniu.
4. Uczestnik który zostanie trafiony sygnalizuje to w sposób widoczny ( przy użyciu czerwonej szmaty/podniesieniem ręki).
5. Uczestnik trafiony po raz pierwszy siada/kładzie się na ziemi, wyciąga swój bandaż, czeka na medyka.
6. Uczestnik trafiony nie może udzielać uczestnikom nadal grającym żadnych informacji!
11. Respów - brak.
12. Osoba trafiona po raz drugi jest wyeliminowana z dalszej rozgrywki i podąża jako duch za oddziałem (w pewnym oddaleniu od grupy, broń na ramieniu, bez magazynka, zakaz rozmów),
Ograniczenia amunicji:
Preferowane jest używanie magazynków typu real/low/mid-cap.
1. Replika pistoletu maszynowego lub karabinu szturmowego do 500 kulek
2. Za broń wsparcia uznajemy repliki rzeczywistych karabinów maszynowych (m249, PK, L86), dla nich dopuszczony jest 1 pełny duży box, lub 2 małe czyli ok. 2500 kulek.
3. Repliki snajperskie (SWD, wszelkie czterotakty, SR-25) do 100 kulek
4. Repliki broni bocznych (aep, aeg i gbb) 100 kulek
Podział drużyn nastąpi na miejscu.
Jednocześnie poszukuję chętnych jako snajperów. Zgłoszenia do mnie na PW. Ilość miejsc ograniczona.
Wymagania dla snajperów:
- replika karabinu snajperskiego
- strój maskujący (ghille, maskałat, itp.)
Lista uczestników (9):
- Grigori
- Hanzfull
- Hetman
- Wania
- Pacek
- Kazman
- Miro
- MacQ
- Kamirr
Snajperzy nie są uwzględniani na liście. Liczba snajperów: 4
Minimalna ilość uczestników: 10 osób. Jeżeli nie zostanie osiągnięta, spotkanie zostanie odwołane.
Ostatnio zmieniony 12-08-2014, 14:51 przez Mazor, łącznie zmieniany 8 razy.
- MrHanzfull
- Posty: 216
- Rejestracja: 24-06-2012, 11:35
- Lokalizacja: Sanok